- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 5 maanden geleden door .
fenomeen ” de Helpdesk”
Als je met vragen zit word je tegenwoordig door verwezen naar een zogenaamde helpdesk . Meestal een telefoon nummer of email adres . Daar kan je een vraag duidelijk voorleggen waarop degene van die bepaalde helpdesk je kan voorzien van de oplossing . Tenminste dat is wat je ervan hoopt en verwacht , maar dat is in heel veel gevallen een gewoon een sprookje . De mensen van sommige helpdesk’en weten absoluut niet de oplossing voor een bepaalt probleem of vragen . Ze verwijzen je weer door naar een collega of elders enz enz . Kortom je word totaal niets wijzer ervan .
Ik mag toch aannemen dat medewerkers van een helpdesk een bepaalde scholing hebben gehad en dat ze weten goed op vragen passende antwoorden te hebben en weten van de hoed en de rand , maar dat valt in de praktijk zwaar tegen . Ben benieuwd wat de ervaringen van andere mensen hiermee zijn .
-
-
Gerard67meer dan een maand geleden
Nou inderdaad Dagmar , feitelijk stelt zo’n helpdesk niks voor . Je denkt van wel in eerste instantie maar het is weggegooid telefoon-geld . Als je het gesprek be-eindigt hebt weet je nog niks . Zonde om te bellen voortaan .
meer dan een maand geleden -
Anja Koopsmeer dan een maand geleden
Mijn man heeft 2x een klacht over foute mail gestuurd naar de Fraudehelpdesk.
beide keren een niets zeggend antwoord,
De 2e keer zelfs de betreffende mail meegezonden en verteld waar de fraude passage staat.
Weer een nietszeggend antwoord. Ze konden het gewraakte artikel zogenaamd niet vinden.
IK heb nu meer vertrouwen in seniorweb die tenminste wel nuttig antwooord geeft.meer dan een maand geleden
-