RegisterenInloggen
Gerard1
Gerard1
6 dagen geleden

Fletcher hotels Vouchers

6 dagen geleden

Ik heb een vraag over vouchers.
Het gaat in dit geval om vouchers voor Fletcher hotels die aangeboden worden door derden. In dit geval hebben wij 5 vouchers gekocht via het AD.
Het blijkt dat je niet vrij bent om op een datum die jezelf kiest een kamer te kunnen boeken en al helemaal niet bij een hotel wat je voorkeur heeft.
Hoe werkt het (niet).
Je kunt een kamer reserveren via een kalender view. Dit kan voor de huidige maand en de maand opvolgend.
De populaire hotels staan rood afgeblokt (dus niet beschikbaar) terwijl er via de ” normale weg” wel kamers beschikbaar zijn. De aftandse hotels zijn wel beschikbaar,
Ik heb hier diverse mails over gezonden naar Fletcher, maar zij doen alsof er niets aan de hand is en ik het maar moet blijven proberen. Het komt er dus op neer dat Fletcher je in een bepaald hotel willen proppen en dit zijn dan veelal de hotels die de laagste waardering cijfers hebben.
Het lijkt er op dat zij incasseren en niet leveren.
Ben ik de eerste die hiermee komt of zijn hier al meer klachten over gemeld?

    • Dagmar27
      6 dagen geleden

      U bent zeker niet de enige met klachten.
      Op o.m. Trustpilot en Consumentenbond staan div.klachten omtrent “vouchers” danwel “Fletcher hotelbon”.
      Maar échte oplossingen zijn er niet (veel), helaas.
      Sterkte en succes met het maken van een boeking in een hotel en op een datum die ú schikt (maar let op de uiterste geldigheidsdatum van uw vouchers!!!!!!).

      6 dagen geleden

      Geef een reactie