RegisterenInloggen
Peter Van den Hof
Peter Van den Hof
7 dagen geleden

Flink geeft constant een zelfde bezorger

7 dagen geleden

Recent ben ik begonnen met het bestellen van bepaalde producten vanaf Flink. Dit is omdat ik vanwege een recente operatie aan mijn linker nier. Echter worden deze bestellingen regelmatig bezorgd door een (etnische) jongeman. Deze (ethische) vent streelt mij de haren naar achter!!! Hij heeft meerdere malen een aantal producten vergeten / opgegeten , en liet laatst nog een energie blikje op mijn overloop laten staan!@. Wat kan ik doen om deze (etnische) jongeman niet meer mijn bestellingen te laten bezorgen? Dit is niet omdat ik een afkeur heb van etnische mensen. (mijn dochter is getrouwd met een marronkaan)

    • Alex van Kampen
      6 dagen geleden

      Voortaan zelf gaan en dingen halen in de winkel?

      6 dagen geleden

      Geef een reactie

      • Peter Van den Hof
        6 dagen geleden

        Hoi alex, zoals ik zei, ik ben recent geopereerd. De operatie was niet helemaal goed verlopen, dus ik heb hier nog wat problemen mee waardoor ik niet zelf regelmatig om boodschappen kan gaan.

        6 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Trum
        6 dagen geleden

        Beste Peter. Ik zou geen aandacht schenken aan deze man.
        Hij heeft al meermaals bewezen dat ie niet begrijpend lezen kan.
        (of zit bewust olie op vuur te gooien dat kan ook)

        Ik zou toch even contact opnemen met Flink. Ik zou niet steeds benoemen dat de bezorger etnisch is. Hij heeft gewoon zijn goed te doen.

        6 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Trum
        6 dagen geleden

        Laatste zin moet uiteraard zijn: Hij heeft gewoon zijn werk goed te doen.

        6 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Alex van Kampen
        4 dagen geleden

        Hallo meneer van den Hof,
        Ik zal mijn antwoordt voor mijn grootste fan (Trum) uitleggen en voor u was het misschien ook wat te kort door de bocht.
        Is uw wantrouwen gebaseerd op angst of op feiten?
        Het zal mijn fan verbazen maar ik ken het ongenoegen van boodschappen doen m.b.v een rolstoel. En als ik ander mensen niet zou vertrouwen dan moest ik het allemaal zelf doen. Natuurlijk gaat er weleens wat mis met de boodschappen maar daar ben ik vaak zelf de oorzaak van. Ik kan me eigen ook een keer vergissen.

        Dus mijnheer van den Hof als u andere mensen niet kunt/wilt vertrouwen dan zult u het toch zelf moeten gaan halen ondanks het ongemak.

        Betschap gewenst, in het herstel in lichaam en geest.

        Mvg, Alex van Kampen

        4 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Trum
        2 dagen geleden

        Mij hoef je niks uit te leggen. Maar denk eens na*) voor je iets post waarmee je mensen met een serieus probleem op zijn ziel trapt.

        Deel van de reactie verwijderd door redactie vanwege persoonlijke aanval

        2 dagen geleden

        Geef een reactie

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      6 dagen geleden

      Peter Van Den Hof,

      Heeft u contact opgenomen met Flink-klantenservice?
      Kunt u uw beschuldigingen jegens de bezorger bewijzen?
      Vergeet u nooit eens iets en heeft u omtrent het laten staan van een blikje energydrink (= kan verschillende effecten hebben op je lever, op je nieren en op je hart) een klacht ingediend bij Flink-klantenservice?
      Uiteraard beschrijft u dan de bezorger op dezelfde wijze als u hier doet; toch?

      Tip van mij waar u niet de deur voor uit hoeft: neem een andere boodschappenservice .
      Bijv. Albert Heijn, Coop, Dekamarkt, Ekoplaza, Hoogvliet, Jumbo, Picnic, Plus, Poiesz of Spar.
      Geen enkele bezorgdienst zal altijd 100% correct werken (al doen zij hun stinkende best), hebben de bezorgers hun roots ‘all over the world’ en heeft u als klant ook ‘water bij de wijn’ te doen.

      Richt u zich maar op uw herstel, kunt u weldra zelf de boodschappen doen.

      6 dagen geleden

      Geef een reactie