RegisterenInloggen
Joost van Dijk
Joost van Dijk
15 dagen geleden

gedwongen gebruik van smartphone om van kortingen te profiteren.

15 dagen geleden

Eind 2020 is Albert Heijn gestopt met het fysiek sparen van koopzegels. Was niet hygiënisch en niet meer van deze tijd. Verder is het niet meer mogelijk te profiteren van de persoonlijke bonus, omdat je nu een keuze moet maken op de AH app uit de aanbiedingen, hetgeen in feite alleen weer mogelijk is via een smartphone. Wij hebben geen smartphone en willen die ook niet aanschaffen. We lopen zo dus het spaarvoordeel en de persoonlijke aanbiedingen mis. Volgens AH kan dit niet meer worden teruggedraaid. Dan maar na 40 jaar naar een andere supermarkt!

    • Debree
      12 dagen geleden

      Goed plan, die andere supermarkt. Bij AH zal helaas niemand u missen…

      12 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Antoinette1952
      11 dagen geleden

      De wereld draait door met alle vernieuwingen die er bij horen en dat u geen smartphone wil is uw eigen keuze! Daar kan AH niets aan doen. Men kan ook bekijken wat een voordelen een smartphone kan hebben. Mensen klagen over de digitalisering maar maken de keuze zelf om er niet aan mee te doen en leggen zichzelf daarmee beperkingen op. Ooit kozen de mensen toch ook voor de auto, de wasmachine etc etc! Er is niks engs aan hoor en er zijn ook betaalbare toestellen op de markt!

      11 dagen geleden

      Geef een reactie