RegisterenInloggen
Marini
Marini
meer dan een maand geleden

Geen voucher of geld terug

meer dan een maand geleden

Beste meldpunt,

Wij hadden een vakantiereis naar Corfu gepland,maar ….
Door de corona, vele met ons gaat dat niet door.
Bij eDreams, een partij die de vliegtickets organiseert, hadden we de vluchten geboekt januari 2020.
Heenvlucht met Transavia,terugreis met Easyjet.
Nu is eDreams totaal niet te bereiken om een voucher en/of geld terug te vragen.
Vraag,
Als eDreams niet aan zijn verplichtingen voldoet,wat kunnen wij nog doen?
We hebben betaald met een creditcard,
en we hebben een ANWB doorlopende reis en annuleringsverzekering compleet.
Maar beide partijen vragen een annulering,maar die hebben we niet.
Kunt u advies geven wat te doen.

    • Dagmar27
      meer dan een maand geleden

      Marini,
      Doorslaggevend in uw zaak is de vertrekdatum van uw reis.
      Gaat uw vlucht, trein-, boot- of busreis niet meer, bijvoorbeeld door een inreisverbod? Of is uw hotel gesloten? U hebt recht op uw geld terug van de aanbieder die zijn dienst niet meer kan leveren. 

      Als de aanbieder de dienst nog wel kan leveren, kunt u er niet altijd kosteloos vanaf. Uw accommodatie, vlucht, trein-, boot- of busreis gaat dan immers nog door, alleen u wilt of kunt zelf niet meer gaan. 

      Dagmar

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie