Registeren Inloggen
Paul – OmroepMax
Paul – OmroepMax
meer dan een maand geleden

Geld terug van vliegtuigmaatschappij verdwijnt in de diepe zakken van Vliegwinkel.nl!

meer dan een maand geleden

Begin dit jaar twee tickets geboekt via Vliegwinkel.nl, met China Eastern Airlines in mei 3 weken naar Japan. 21 april bevestigd China Eastern Airlines dat de tickets vanwege Cornona zijn geannuleerd. Krijg vervolgens niet veel later en standaard mail van Vliegwinkel.nl dat de tickets zijn geannuleerd, en dat ze een refund gaan proberen te regelen bij de vliegtuigmaatschappij. Het is sinds dien onmogelijk om nog in contact te komen met Vliegwinkel.nl. Bellen en chatten kan niet meer, en op mails krijg je alleen nog een automatische ontvangstbevestiging. Periodiek krijg je een standaard status mail toegestuurd, dat Vliegwinkel.nl nog zit te wachten op de vliegtuigmaatschappij en dat dit nog lang kan gaan duren. We zijn nu drie maanden verder en nog steeds geen geld terug. Ik heb van China Eastern Airlines bewijs overlegd gekregen dat zijn in mei al de refund naar Vliegwinkel.nl hebben gedaan. De bewering in de mails van Vliegwinkel.nl dat ze nog wachten op het geld vanuit de vliegtuigmaatschappij, is dus helemaal niet waar. Puur klant bedrog, en mogelijk zelfs oplichting als ze dit zo bewust doen (gezien de vele vergelijkbare verhalen op diverse review site zou je dit wel denken).