RegisterenInloggen
Barry HR
Barry HR
meer dan een maand geleden

HAL FCC Voucher

meer dan een maand geleden

Ik heb een vraagje over een FCC voucher, hoe kan ik mijn geld terug krijgen
Wij hadden in mei 2020 onze laatste cruise willen maken, en dit is helaas niet doorgegaan, wij willen graag ons geld terug
Zoals ik heb aangegeven was het onze laatste cruise geweest
Het is niet de bedoeling dat wij de HAL gaan sponseren, met onze aow en spaarcentjes
Kunnen jullie ons hiermee helpen, hoe we dit voor elkaar kunnen krijgen

Voucher omschrijving

U ontvangt deze voucher, omdat uw reis onder referentie D20021210 is geannuleerd vanwege onvermijdbare en buitengewone omstandigheden door het coronavirus. De garantieregeling van SGR is niet van toepassing op deze voucher(s). De door de leverancier gestelde voorwaarden zijn van toepassing. De voucher kan ingewisseld worden op een reis met terugkomst uiterlijk voor 31-12-2022. De voucher is te besteden voor een nieuw te boeken reis met Holland America Line.

Voucher ter waarde van €2.794,00
Op naam van Barry Henricus Rozenberg
Voucher code CR20021210-33379
Uitgiftedatum 18-09-2020 Geldig tot 18-09-2021

Mvg,
Barry Rozenberg

    • Bezorgde Nederlander
      meer dan een maand geleden

      Beste meneer Rozenburg,
      Volgens mij is de Holland America Line verplicht u het geld terug te geven ondanks dat zij schrijven dat de SGR regeling niet van toepassing is op uw voucher.
      Als u bij deze cruisereis een zg calamiteitenverzekering hebt afgesloten voor slechts ongeveer 5 a 6 euro dan zijn deze ´´´buitengewone omstandigheden ´´ mi gedekt. De HAL kan u niet verplichten om deze voucher voor een volgende cruise reis te gaan gebruiken.
      Stel uw vraag ook eens aan de ombudsman van Max.

      Bn- er

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • Barry HR
      meer dan een maand geleden

      Algemene Voorwaarden

      Boek met vertrouwen aanbieding is voor boekingen waarvan de cruise vertrekt op of voor 31 oktober 2021. Voor nieuwe en bestaande boekingen gemaakt voor 31 januari 2021 met een vertrek van de cruise voor 31 oktober 2021, is er de mogelijkheid om de boeking tot 30 dagen voor vertrek van de cruise te annuleren. De geldende annuleringskosten worden automatisch omgezet voor een tegoed in de vorm van een Future Cruise Credit (FCC) en toegewezen op het persoonlijke Mariner account. De waarde van de FCC wordt bepaald door het werkelijke niet-restitueerbare gedeelte van de aanbetaling en de annuleringskosten voor de boeking van de in aanmerking komende cruise. Alle terugbetaalde bedragen of vergoedingen van de Cancellation Protection Plan (CPP) worden niet opgenomen in de waarde van de FCC. Na verificatie verwerking wordt de FCC op het persoonlijke Mariner account toegepast. Indien er geen Mariner account bekend is, zal Holland America Line een Mariner account aanmaken. De FCC moet worden toegepast op een nieuwe Holland America Line boeking binnen 12 maanden na datum van uitgifte. Indien dit niet gebeurd zal de FCC zonder tegenbericht automatisch komen te vervallen in zijn volledigheid. De FCC is alleen beschikbaar op cruises met een vertrek in 2021 – 2022. De FCC kan onderhevig zijn aan aanvullende voorwaarden zoals verstrekt door Holland America Line en mag niet worden gebruikt voor aanbetalingen, belastingen, heffingen, havengelden of CPP. De aanbieding en de waarde van de FCC zijn niet overdraagbaar, kunnen niet worden ingewisseld voor contanten en hebben geen waarde in contanten. De aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. De aanbieding kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd of worden ingetrokken. Indien de geannuleerde boeking geboekt is met promotionele extra’s of aanbiedingen, gelden deze extra’s of aanbiedingen niet op de nieuwe boeking waarop de FCC wordt toegepast. Beperkingen kunnen gelden en aanbieding kan onderhevig zijn aan aanvullende algemene voorwaarden.
      Dus geen kans een cruise maken of je geld kwijt,

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • Bezorgde Nederlander
      meer dan een maand geleden

      Beste meneer Rozenburg,
      Ik heb jarenlang op de terminals in Rotterdam en Amsterdam de totale inscheping en / ontscheping voor de schepen van de HAL gedaan et cetera, maar met deze ingewikkelde kwestie kan ik u niet verder helpen. u moet dit echt aan een reisexpert vragen op bijvoorbeeld het hoofdkantoor van de HAL in Nederland op de Wilhelminakade naast hotel New York.
      De nummers kan u vinden op internet
      Ik denk dat als u geen cruise boekt u echt u geld kwijt ben.

      Met bezorgde groet,
      BN

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie