RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
Bezorgde Nederlander
Bezorgde Nederlander
25 dagen geleden

Heeft u ook slechte ervaringen met Centerparcs

25 dagen geleden

Centerparcs vouchers vervangen het geldbedrag van de boeking en vallen niet onder het garantiefonds van bijvoorbeeld de SGR.( vallen onder RECRON fonds)
Bij een faillissement ben je dus gewoon je geld kwijt bij Centerparcs en Roompot of Landal.
Onze boeking bij Centerparcs in Belgie in de Ardennen is toen in de meivakantie 2020 geannuleerd door Covid 19 en we hebben toen op advies van Ceterparcs onze vakantie doorgeboekt naar mei 2021 en geen voucher genomen dus.
Nu willen wij gewoon ons geld terug want corona…. wie zegt dat er geen vierde golf straks komt in mei? Als we nu bij het park annuleren zijn we ongeveer 30 procent kwijt en de annuleringsverzekering helpt hier ook niet bij.
We willen ook geen voucher meer, want we hebben gewoon recht als consument op ons zuurverdiende geld toch? Mag Centerparcs zomaar al die maanden ons geld beheren. Straks komt er tijdens de onontkoombare derde golf een nog strengere lockdown en dan mogen we niet naar Belgie en dan komt Centerparcs natuurlijk weer aanzetten met een voucher. Ik denk dat ik maar naar de Geschillencommissie ga of naar de ACM want dit loopt de spuigaten uit bij deze parken die hun eigen regels er op na houden.
Heeft u ook slechte ervaringen met dit soort parken?

Met bezorgde groet,
Bezorgde Nederlander