- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 5 maanden geleden door .
Hoe of wat naar het Verenigd Koninkrijk !!!!!
Voucher or geen Voucher That”s the question ???
Op het net en op de televisie heeft iedereen het over de vliegvakantie”s ,maar ik heb nog niemand gehoord over de ferrie’s naar het Verenigd Koninkijk.
Al is het nu zo verenigd niet meer (met verschillende regels in wales en schotland).
De bedoeling was dat wij in augustus naar dat mooie eiland zouden gaan …maar helaas gaat dat waarschijnlijk niet lukken.
Aangezien Engeland zwaar getroffen is door het virus en versoepeling van de regels er voor als nog niet echt van de grond komen!!!!
Na contact met DFDS kreeg ik te horen dat ik recht had op ”n voucher ..die is ”n jaar geldig ,maar dan moet ik wel voor maart 2021 boeken.
Zelfs al veranderen de regels voor augustus weet ik niet of ik wel zin heb om te gaan..als alles gesloten is en ook de campings hebben we daar dus ”n ”n probleem.
Wij gaan met de camper en weten eigenlijk nooit waar we heen gaan..Dus van te voren boeken op de camping is dan ook geen optie.
-
-
-Hilde-meer dan een maand geleden
Wij zitten met een soortgelijke kwestie. We hebben tickets gekocht en bij aankoop extra betaald voor flexibiliteit (vrijheid in afvaart tijden en mogelijkheid om te annuleren tot 48 uur voor vertrek). Helaas moesten we onze boeking annuleren, aangezien reizen niet toegestaan was. Annulering bleek niet mogelijk? Een voucher werd aangeboden, maar met beperkte houdbaarheid én de voorwaarde dat we mogelijk een meerprijs moeten bijbetalen. Wat als we tegen die tijd toch niet kunnen reizen (en dan bedoel ik, omdat wij niet kunnen)? Is annuleren dan wel weer mogelijk? En er zit geen plafond aan de meerprijs… terwijl we volgend jaar waarschijnlijk genoodzaakt zijn te reizen op een ‘bankholiday’. Beide vragen neergelegd bij DFDS (via AFerry), maar er wordt niet op gereageerd.
En rechtsbijstand kan niks, omdat er nergens staat dat we flex bijbetaald hebben…?!? Er is alleen een boekingsbevestiging met een totaalbedrag in de cloud en een gespecificeerde rekening verstrekken ze niet. Met andere woorden, we betalen bijna 40% meer voor flexibiliteit en we krijgen economy service. Het voelt als diefstal.
Weet iemand hoe het zit met de consumentenrechten en wie kan ons hiermee helpen?meer dan een maand geleden
-