RegisterenInloggen
Ellydeveling
Ellydeveling
meer dan een maand geleden

Hoge rekening telefonisch consult

meer dan een maand geleden

Goedenavond.
Mijn man had 18-01-2021 een telefonisch consult met het ziekenhuis ivm een jaarlijkse controle vanwege een hartoperatie in 2016.
Voorgaande jaren ging hij naar het ziekenhuis voor controle maar dit jaar ging dat niet vanwege corona vandaar het telefonisch consult.
Nu kregen wij een paar dagen geleden de rekening van dit consult en dat was een bedrag van € 172.88.
Dit bedrag moeten wij betalen van ons eigen risico.
Ik moet zeggen dat ik het een belachelijk hoog bedrag vind voor een telefonisch consult van 5 minuten .
Dus nu is mijn vraag of dit een normaal bedrag is voor zoiets want ik ben er behoorlijk boos over dat ze zulke bedragen durven te vragen voor een telefoongesprek .
Het staat totaal niet in verhouding met het geen wat ze doen.
In afwachting op uw reactie . Met vriendelijke groet,
Elly Puite -Develing.

    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      Hier schrik ik ook van en velen met mij . Voor 5 minuutjes aan de telefoon , dit is zakkenrollerij absurd gewoon . Zou het Ziekenhuis opbellen en zeggen dat u niet van plan bent dergelijke gestoorde bedragen te betalen voor 5 minuten met een arts aan de telefoon .

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • ik wil ook wat zeggen
      meer dan een maand geleden

      Ik heb ook en torenhoge rekening gekregen van een telefonisch consult met een specialist. Bij na vraag bij mijn ziektekosten verzekeraar, kreeg ik het antwoord dat de hoogte van de rekening klopte. I.v.m. Corona zijn er kennelijk afspraken gemaakt met het ziekenhuis of de specialisten, dat een telefonisch consult even duur is als een bezoek aan de specialist. U zult begrijpen dat ik bij een volgende telefonisch consult, de tijd er voor ga nemen om al mijn vragen te stellen. Persoonlijk vind ik dit een absurde situatie.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie