- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
HotelSpecials
Wij hebben een korte vakantie van 3 nachten geboekt via Hotelspecials. Kosten € 188,- plus servicekosten.
Wij hebben dus ruim binnen de annuleringsperiode geannuleerd. Er stond dat er kostenloos konden annuleren. Er werd niet gesproken over een tegoedbon.
Wij begrepen later daar we een tegoedbon zouden krijgen. Hier per mail bezwaar tegen gemaakt. Vandaag reactie gekregen dat restitutie teveel impact heeft op hun bedrijf en dat ze daarom niet ingaan op ons verzoek om terugstorting van het bedrag van € 188,-.
We hebben nu ARAG ingeschakeld. Zij zeggen dat wij als klant de manier van compensatie vergoeden en niet het bedrijf.
Bij booking.com ook geannuleerd en zij sturen binnenkort gewoon het veel grotere bedrag terug.
Bij deze dus een klacht over Hotelspecials.