RegisterenInloggen
Rozemarijn01
Rozemarijn01
30 dagen geleden

Huur vakantiehuisje Roompot hof Domburg .

30 dagen geleden

Hoe moet ik met de volgende gebeurtenissen omgaan, wat kan ik doen, wat zijn mijn rechten?
Huisje gehuurd voor 10 personen en een hond. Opa/oma/kinderen en kleinkinderen.
Maandag 10 mei vanaf 15.00 uur tot maandag 17 mei 11.00 uur
Bij aankomst Q kaarten die waren opgestuurd waren niet geactiveerd, naar receptie , nieuwe en een telefoonnr als ze weer niet zouden werken0118588200
-als eerste vielen de deur klinken op zie foto!
-gaspit rechts werkt niet, komt een man deze repareren lukt niet, nooit meer iets vernomen
-licht boven afzuigkap stuk, komt iemand met een andere lamp, werkt nog niet, nooit meer iets vernomen.
-waterketel stuk, nieuwe gebracht , werkt WEL.
-oven/magnetron werkt niet, komt iemand kijken, lukt niet, na een dag een losse oven, werkt ook niet. Weggehaald nooit meer iets vernomen.
-badkamer riool lucht, op donderdag komt er iemand ,haalt de rooster eraf en drukt en een rubber dop op.
-scharnieren van een aantal deuren zelf gerepareerd met olie die we bij ons hadden.
-de klinken van de tussen deur zaten los, kruk tussen deur en deurpost gezet, donderdag kwam iemand deze maken.
-alle klinken maakten veel geluid niet op te lossen.
—eerste nacht werd erop de ramen geklopt, kids in paniek. 2e nacht weer nr0118588200 gebeld. Is een doorgeschakeld nummer , zouden de bewaking voor Domburg bellen.
-tuin open, geen afrastering dus de hond altijd aan de lijn.
-Bedden zakten allemaal door.
-donderdag Hemelvaartsdagsdag s,avonds tot na 3.00r een groep jongelui bij de trampoline met veel lawaai, ons huisje staat er tegenover.
-er waren 10 messen, waar ooit nog net met het blote oog een kartelrandjes te zien was. Dus alles behalve snijden.
-in de slaapkamers alleen een kast en bed niets om je kleding op te l
hangen, zouden haakjes op de kast deur zitten, helaas niet in huisje 133/134.
-een haakje in de badkamer zie foto! Het water liep uit de douche ruimte tot onder de wastafel!.

Vrijdag deze klachten nogmaals bij de receptie neergelegd en gezegd dat we zaterdagochtend zouden vertrekken omdat dit geen vakantie is.
Gaan het doorgeven en zal zaterdagochtend gebeld worden want er is geen manager aanwezig. Ik geef mijn telefoon nr door
Zaterdagochtend op de telefoon van onze zoon de receptioniste Fanny Goossens ze kan ons € 100, voucher aanbieden!accepteer ik niet . Gaat in overleg met “ de manager”
Belt terug nu wel op mijn nr ze kan ons € 300,00 voucher aanbieden, geldigheid 1 jaar, te gebruiken op ieder park.
Ga ik niet mee akkoord ze vertelt me dat ze nooit geld teruggeven. Oké dan € 350,oo voucher!1
Ga ik niet mee akkoord en vertel dat ik u raad ga vragen.
Dan moet ik het maar via kwaliteit doen! Wat of hoe dat moet?

Wij mijn man 80 jaar en ik 73 jaar bieden onze kinderen en kleinkinderen ieder jaar een vakantie weekje aan samen.
Verschillende keren in Cadiz and ook Roompot, hof van saksen altijd tot volle tevredenheid
Vorig jaar bij landal in hoek van Holland, ging niet door, kregen voucher en later ons geld terug allemaal keurig.
Gelukkig lukt het gezien onze leeftijd nog. Hoelang nog?
Ik hoop dat u mij advies en raad kunt geven. Ik ben zeer slecht met het digitaal gebeuren,
hoor bij het bekende dor hout. Kan ik u telefonisch bereiken of u mij ?
Ga proberen de foto,s te sturen.

De prijs van het huisje:08 maart betaald €1744,13
15 maart betaald € 1744,13
Totaal: €3488,26 inclusief schoonmaak.
De manager hebben we nooit gehoord of gezien. Deze dame is al heel lang receptioniste en regelt dit.
Wij zijn zaterdagochtend vertrokken ipv maandagochtend.

Ik heb meerdere foto’s gemaakt. Deze zou ik u graag ook willen mailen ter verduidelijking. Als u mij een mailadres zou willen sturen dan zal ik ze daarnaar toe mailen.
Met vriendelijke groet

Petra Brokx

    • Cornelie Meij
      30 dagen geleden

      Beste mevrouw Brokx,
      Helaas hebben wij bij Roompot Domburg hetzelfde meegemaakt. Het is bijna een blauwdruk! Je mag er voor die prijs toch vanuit gaan, dat je een mooi, goed onderhouden en schoon huis krijgt, maar je blijft met een flinke kater zitten.
      Ook wij liepen bij onze klacht tegen een muur op. En het sneue is, dat de fijne tijd die je met je gezin wilde doorbrengen helemaal overschaduwd wordt door deze ellende.
      Ons is het niet gelukt Roompot ‘aan te pakken’. Ik hoop dat het u wel lukt!
      Voor ons in ieder geval nooit meer Roompot.

      30 dagen geleden

      Geef een reactie