RegisterenInloggen
janssteenbergen
janssteenbergen
meer dan een maand geleden

Iets besteld bij virali.nl

meer dan een maand geleden

Is dit een goed bedrijf? Ik dacht het niet

    • janssteenbergen
      meer dan een maand geleden

      Ik heb op 17 april een haartrimmer besteld bij virali maar er ging zogenaamd iets mis voor de betaling dus nog een keer geprobeerd, ging weer verkeerd. Ik kijk op mijn rekening en dan blijkt dat het bedrag van 2 X 39.95 € al is afgeschreven. Ik heb er direct een E-mail achter aan gestuurd dat ik graag 1 wilde hebben en een order wilde laten vervallen. Maandag nog geen reactie dus nogmaals een mail gestuurd met lees en ontvangst bevestiging, geen respons. Je zou ook kunnen chatten met het bedrijf, nou je kunt wachten tot je een ons weegt maar ook geen respons. Dit zaakje stinkt verschrikkelijk en daarom meld ik dit.
      Met vriendelijke groet
      Jans Steenbergen

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

      • Benita57
        28 dagen geleden

        Ik heb eenzelfde ervaring met de bestelling van dezelfde haartrimmer, maar dan bij het bedrijf Voordeel.co. Ik heb op 13 april besteld, maar ondanks toezeggingen op hun website van toezending, nog steeds niets ontvangen. Ik heb er ook geen goed gevoel van. Ik heb het idee, dat onder verschillende bedrijfsnamen ( (Virali.nl, Voordeel.co, Arckshop, Tosker.nl, Yzels.nl, Leukedeals.com, Clean Modus, Zooth.nl, Captain Kong) er geopereerd wordt om in deze tijd dat de kappers gesloten zijn dit artikel te verkopen, maar of het artikel geleverd wordt is een grote vraag. Hebben we te maken met oplichters? Zo ja, dan moet er een instantie hier iets tegen doen, want als individuen beginnen we hier niets tegen.

        28 dagen geleden

        Geef een reactie

      • bedrogen
        2 dagen geleden

        Ik deed een bestelling op 12 april en nog steeds niets, behalve een sorry.

        Op 22 mei stuurde ik volgende mail:
        “Ik wacht al sinds 12 april op mijn bestelling. Dit ging geleverd worden uiterlijk 22 mei (zie bijlage).
        Ik begrijp uw probleem, maar ik denk dat ik heel veel geduld heb gehad.
        Dit is overigens meer dat de 30 dagen die in art. 2.2 van jullie bemiddelingsvoorwaarden staat te lezen.
        U hebt dus niet voldaan aan uw verplichtingen.
        Ik vraag je dan ook de aankoopsom t.b.v. …… onmiddellijk terug te betalen op rek.nr. ……………………..

        Ik krijg geen antwoord meer en het bedrag wordt ook niet teruggestort.
        Dus graag deze aanbeveling: ik laat dit verder voor wat het is, maar bedenk dat je risico’s loopt door met dit bedrijf in zee te gaan.

        2 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Edward61
        24 dagen geleden

        Heb het zelfde probleem.
        Ik kreeg een mail terug dat er een probleem was bij het post sorteer centrum met mijn bestelling.
        Dit zou opgelost zijn en mijn bestelling was onderweg.
        Een week later weer gemaild.
        Kreeg weer het zelfde mail terug maar nu met een andere naam eronder.
        Ik geloof er zelf ook niet meer in.
        Na 25 dagen wachten ga ik het geld terug vorderen.
        Het lijkt mij verstandig om te kijken hoeveel mensen dit probleem hebben en ons samen te doen hierin.
        Als groep staan we sterker
        Mvg E. van Capelle.

        24 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Jos Schunselaar
        22 dagen geleden

        Ook ik heb dezelfde negatieve ervaring.
        Op 16 april een all-in-timmer besteld en direct betaald via IDEAl bij Virali.
        Ik kreeg bericht dat alles in orde was en dat ik het aan huis geleverd kreeg.
        Omdat ik op 4 mei nog niets ontvangen had, heb ik gemaild naar hun e-mailadres.
        Ik kreeg direct antwoord: excuses, dat was zeker niet hun manier van werken.
        Ze hadden contact opgenomen met het postorderbedrijf, die hadden problemen gehad, maar het zou nu zeker in orde komen en direct geleverd worden.
        Het is nu 10 mei en ik heb nog niets vernomen.
        Kunnen jullie van Omroep Max iets ondernemen, want ik begrijp dat ik niet de enige ben, die problemen ondervind met Virali.

        22 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Edward61
        16 dagen geleden

        Zelf ook meegemaakt.
        Ik heb de eigenaar van virali op zijn persoonlijke email adres een mail gestuurd.
        2 uur later had ik een mail van hem en van virali terug.
        En ja hoor mijn geld was terug gestort op mijn rekening.
        (nickyverhoeven@hotmail.com)
        E van Capelle.

        16 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Harleygirl
        10 dagen geleden

        Ik heb ook bij voordeel.co besteld. Het was 18 april besteld. Vandaag 22 mei is het daadwerkelijk gekomen. Ik had al een paar keer gemaild maar NOOIT 1 keer een antwoord. Die tracking code werkt niet. Uiteindelijk is het een pakje wat van Aliexpress komt !!!!
        Het zijn 2 trimmers waarbij er bij 1 al onderdelen gebroken aankomen. Uiteindelijk toch maar proberen. Nou het is een vreselijke kwaliteit terwijl je voorzichtig begint breekt er weer wat af. Er gaat totaal geen haar vanaf. Alle opties gebruikt maar niets werkt. Deze trimmer is volslagen zinloos. Heleboel geld weggegooid en pure nepperij.

        10 dagen geleden

        Geef een reactie

      • janssteenbergen
        3 dagen geleden

        Ik heb na een email naar het bedrijf mijn geld terug gestort gekregen.

        3 dagen geleden

        Geef een reactie

    • Abep
      meer dan een maand geleden

      Ook ik heb bij Virali.nl een haartrimmer besteld op 16 april tegen betaling van € 39.95 via Ideal. Wel email van verzending gekregen maar niet de beloofde track en trace code. Niets ontvangen. Ook geen reactie op mijn email. Heb inmiddels op internet berichten gelezen dat bedrijf helemasl niet bestaat. Ik vermoed dat men de Coronacrisis gebruikt om mensen op te lichten. Zij adverteren echter nog steeds op internet (b.v. via pop ups bij het spelen van Wordfeud). Mijn betaling is afgeschreven naar: Virali (TM) via Mollie NL70RABO0115600000.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

      • Marja 68
        25 dagen geleden

        Ook ik ben er in getrapt. Stom natuurlijk, om achteraf te beseffen. Het kon eigenlijk niet, in deze tijd van geen open kapperszaak, twee haartrimmers voor de prijs van een. Met zijn allen kunnen we aangifte doen, want als eenling bereik je niks.

        25 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Edward61
        16 dagen geleden

        Het probleem ligt in China bij de fabriek.
        Ze hebben nog niets verstuurt.
        Geld gewoon terug vragen via
        nickyverhoeven@hotmail.com
        De eigenaar van Virali.

        16 dagen geleden

        Geef een reactie

    • Dagmar27
      meer dan een maand geleden

      Op webchecker komt dit bedrijf niet al te best uit de bus.
      Webcheckerscore: 0
      Geen beveiligde verbinding gevonden.
      Geen keurmerk gevonden. 
      Geen telefoonnummer gevonden.
      Webwinkel wordt niet in Nederland gehost.
      Geen kvk nummer gevonden

      En als je dan even doorlinkt naar de politie>Controleer verkopergegevens lees je (in het rood): Er zijn meldingen over deze verkoper!

      Ook op een grote reviewsite (Tr*stP*l*t) zijn er weinig positieve ervaringen te vinden.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • A Heinz
      20 dagen geleden

      Inderdaad, ook ik heb het idee met oplichting te maken te hebben…..ook bij Virali twee trimmers besteld en nul op request! Vier mails gestuurd en 4 mails teruggekregen (dat dan weer wel) met excuses. Ze houden ons aan het lijntje, dat is wel duidelijk, want met andere bedrijven (die wél deugen) geen last met bezorging….

      20 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Tonymax
      19 dagen geleden

      Ook ik heb dezelfde ervaring. 20 april besteld en EURO 39,90 betaald en nooit iets ontvangen.
      Op mij mailtjes wordt niet gereageerd. Vanmorgen een berichtje ontvangen, waarin zij zeggen dat zij geen mailtjes van mij ontvangen hebben en er geleverd wordt. Ik heb gereageerd met de vraag hoe lang het nog duurt. Weer geen antwoord. Ik vrees dat hier sprake is van oplichting.

      19 dagen geleden

      Geef een reactie

      • Dagmar27
        19 dagen geleden

        Tonymax,
        Als u met een creditcard heeft betaald kunt u wellicht uw geld nog veiligstellen.
        Neem hiervoor contact op met uw creditcardmaatschappij.
        Anders ben ik bang dat u, zoals heel veel anderen, “misleid” bent door deze verkoper.

        19 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Edward61
        16 dagen geleden

        Het probleem ligt in China bij de fabriek.
        Ze hebben nog niets verstuurt.
        Geld gewoon terug vragen via
        nickyverhoeven@hotmail.com
        De eigenaar van Virali.

        16 dagen geleden

        Geef een reactie

    • Cornelis 20
      19 dagen geleden

      En ook ik ben erin getuind. 9-4 besteld, 19-4 is onderweg.
      Rest allemaal hetzelfde, nog niets ontvangen.

      19 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Keesster
      18 dagen geleden

      Kijk jullie bestellen bij een dropshipper (Nicky Verhoeven) in NL. Hij maakt advertenties en betaald reclame op Facebook Instagram etc. Jullie kopen bij hem voor paar tientjes en hij koopt het voor paar euro in China en laat het rechtstreeks verzenden. Alleen probleem is lange levertijden.
      Hij staat ook op YouTube. https://youtu.be/Cuk1-mgeGRc

      Ze praten over omzet, dat is geen winst. En reclame maken kost een hoop centjes. Koop het op AliXpress zelfde product alleen kost het maar een kwart van de prijs. Ze zouden er bij Max of een ander NPO programma eens een aflevering aan moeten besteden.

      18 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      18 dagen geleden

      Beste Janssteenbergen (en allen die iets gekocht hebben bij Virali),

      Vandaag is dit topic gestart;
      Onderwerp: Haartrimmer Virali.nl
      do 14 mei 2020
      Onlangs heb ik u gemeld in april een haartrimmer te hebben besteld bij Virali.nl en dat deze niet geleverd werd. Hierbij meld ik u dat ik vandaag mijn aankoopprijs ad € 39,95 te…

      Wellicht gloort er hoop aan de horizon voor u.
      Dagmar

      18 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Veraatje69
      17 dagen geleden

      Ik wacht al sinds eind maart. Meerdere berichten gestuurd naar het info adres van virali.nl wat zo genaamd 7 dagen per week bereikbaar is. Nooit een reactie ontvangen. Ook niet via andere kanalen die ik heb geprobeerd. Sinds eind maart dus geen enkele reactie en ook geen product.

      Directeurtje (Nicky Verhoeven) heeft eind April een Audi R8 gekocht van zijn centen en de medewerkers die voor hem werken rijden ook in dure wagens die 1,5 week geleden zijn aangeschaft.

      Dus iedereen DOE AANGIFTE en MAIL Omroep Max zodat dit bedrijf gestopt wordt!!

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Jeanne Buijs
      17 dagen geleden

      Op 5 april en haartrimmer(+ 1 extra) van € 39,95 bij Viralinl besteld.
      Op 18 april krijg ik een mail dat onze bestelling “geaccepteerd” is
      en het verzoek de code af te wachten waarmee wij de datum van de aflevering kunnen volgen. Een aantal e-mails over en weer maken duidelijk dat hier meer aan de hand is. Mijn man heeft op donderdag 14 mei 2020 een brief gestuurd naar het kantoor van de Webshop aan de Keltenstraat 10 in Heumen. De inhoud van de brief deed Viralinl vrijdagmorgen besluiten het gehele bedrag van € 39,95 terug te storten op mijn bankrekeningnummer. Wij ontvingen vrijdagmorgen een e-mail waarin stond dat het geld teruggesstort was maar dat de haartrimmer wel geleverd zou worden. Als dit het geval is sturen we de haartrimmer direct terug zodat een andere klant blij gemaakt kan worden. De corona crisis heeft het leven van Viralinl behoorlijk op zijn kop gezet. Toen de kapperszaken eind maart moesten sluiten ging Viralinl de markt op met de haartrimmers die men toen niet binnen een redelijke termijn konden leveren.
      Oproep; pak de pen en schrijf een brief die juridisch goed in elkaar steekt.
      Wij kunnen dit dossier afsluiten.

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Veraatje69
      17 dagen geleden

      Hallo Jeanne,

      Ik ben blij om te lezen dat jij je geld terug hebt. Wacht zelf als sinds eind maart zonder reactie. Ze zullen hun zakken gevuld hebben en af en toe de paar echte ‘doorzeikers’ terugbetalen. De meeste zullen het laten liggen, omdat het maar om een klein bedrag gaat en ze er geen tijd in willen steken. Overigens ze zijn zelfs door hun betaalprovider geblokkeerd vanwege de vele klachten en gaan nu weer vrolijk verder met een andere provider. De corona crisis is een grote leugen, ze zijn begonnen met dit te verkopen toen de crisis en de gevolgen al lang duidelijk waren. Ook adverteren en verkopen ze tot op de dag van vandaag nog steeds de zelfde producten. Als je niet kan leveren stop er dan mee en los eerst het probleem op.

      Ik heb meer dan 7 berichten gestuurd sinds eind maart! Als je dan wel tijd, geld en kracht kan stoppen in het uitzoeken van je nieuwe wagenpark en die voor je medewerkers ben je toch wel verkeerd bezig. Die tijd, kracht en geld zou moeten gaan naar een fatsoenlijke klantenservice die ook echt “7 dagen per week bereikbaar is”.

      Ik ben blij dat Omroep Max Meldpunt er een uitzending aan wil wagen. Dit soort snelle jongens moeten wat mij betreft gestopt worden. Dus voor allen die meelezen, stuur ze even jou verhaal en doe ook aangifte.

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Keesster
      17 dagen geleden

      Klaarblijkelijk snap je het niet. Geautomatiseerde systemen welk duizenden orders te verwerken krijgen na aanleiding van advertenties dat kan je niet met een paar man snel en goed afhandelen als er iets fout gaat zoals nu het geval is. En iedereen zijn klacht is terecht natuurlijk, maar iedereen denkt ook dat de wereld vergaat en zijn klacht op nummer 1 staat. Geef het de tijd je ziet toch ook dat hij wel bezig is met oplossingen. Dit kost nou eenmaal gewoon een paar maanden. Zelfs met grote professionele bedrijven kost dit veel tijd en energie, maar het komt wel goed als je het wat tijd geeft en geduld hebt.
      Het is goed als omroep Max een keer een goede uitzending maakt over dropshippen. Joshua kaats is in Nederland iemand die mensen cursus verkoopt over dit, maar niet goed de consequenties vermeld als het fout gaat en dat gebeurd heel snel. Overigens is het geen oplichting en de eigenaar is bekend en probeert wel degelijk zaken op te lossen. Ken hem overigens niet.

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Veraatje69
      17 dagen geleden

      Kees, ik snap wel hoe het werkt en in elkaar zit. Ik snap niet dat je deze oplichter verdedigd. Lees het volgende nog een keer door;

      ‘’ Ook adverteren en verkopen ze tot op de dag van VANDAAG nog steeds de zelfde producten. Als je niet kan leveren STOP er dan mee en los EERST het probleem op.

      Ik heb meer dan 7 berichten gestuurd sinds eind maart! Als je dan wel tijd, geld en kracht kan stoppen in het uitzoeken van je nieuwe wagenpark en die voor je medewerkers ben je toch wel verkeerd bezig. Die tijd, kracht en geld zou moeten gaan naar een fatsoenlijke klantenservice die ook echt “7 dagen per week bereikbaar is”.’’

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Keesster
      17 dagen geleden

      Ik verdedig meneer helemaal niet, maar jij wilt niet begrijpen dat jij de hele systematiek en programmatuur erachter niet snapt. Ik ben er inmiddels al meer dan een half jaar mee bezig om te begrijpen hoe het allemaal werkt.
      En zaken gaan door omdat je het niet even kan stilleggen voor 100 orders die niet lekker zijn gegaan. Dat zou namelijk resulteren in problemen die niks zijn vergeleken met die 100 orders.
      Prioriteiten hebben ze even niet goed gelegd dat is duidelijk. En ik ben er van overtuigd dat hij momenteel heel druk is met shit oplossen, want hij zal genoeg gebeld worden inmiddels.

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

      • Edward61
        17 dagen geleden

        Om klanten zolang te laten wachten op een product dat besteld en betaald is vind ik niet normaal.
        Op duidelijke vragen via hun info@virali.nl krijg je maar zelden antwoord, en of ontwijkende antwoorden.
        Zij zijn zeker verantwoordelijk voor een goede afhandeling.
        Maar helaas laten zij zich hier ook niet van de goede kant zien.
        In mijn ogen echt sprake van oplichting.
        Ik vind dat ze aangepakt moeten worden door het rechts systeem.
        Heb reeds vandaag een aanklacht ingediend.

        17 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Veraatje69
        17 dagen geleden

        Kees, ik begrijp wel wat je wilt zeggen en ik denk dat we ook op dezelfde golflengte zitten voor het grootste deel. Het enige verschil is dat ik het bekijk vanuit mij als (betalende) klant waar ik geen bestelling geleverd heb gekregen en ook nergens een reactie op krijg. Ik heb alles geprobeerd (meerdere mails, Facebook berichten, sms’jes naar het nummer van de kvk en ook klachten sites).

        Fouten kunnen gemaakt worden en als daar een oplossing tegenover staat dan is dat prima. Maar hier wordt niet gewerkt aan een oplossing maar aan steeds meer verkopen en steeds meer klanten duperen. Met een beetje snel zoeken vindt je al snel 200 of meer klachten van mensen met allemaal het zelfde verhaal. Op Facebook doet het bedrijf van Nicky de berichten verbergen of niet op reageren. Ik vind dat toch best knap als je pas een paar maanden bezig bent.

        Vandaag contact gehad met de Politie en dit speelt al langer als een paar weken, daar komen al maanden aangiftes binnen van mensen en ook hun krijgen slecht tot geen contact. Hun betaalprovider mollie waar ik ook contact mee heb gehad heeft hun oude account geblokkeerd vanwege de vele creditcard chargebacks en klachten, maar deze Nicky heeft een nieuwe BV opgericht en gaat daar met dezelfde saus weer verder. Dan ben je niet bezig met je problemen te verhelpen maar dan ga je gewoon structureel door met een saus die niet werkt en alleen maar voor problemen veroorzaakt.

        Nu heb ik via Facebook contact met een oud-medewerker die mij uitleg heeft gegeven over de dagelijkse gang van zaken en nou is mij een hoop duidelijk geworden… Schijnbaar besteld deze Nicky in China in bulkorders via een agent die alles opstuurt naar Nederland. Hij levert een keer in de twee weken zijn orders aan en moet deze daar dan ook vooraf afrekenen. Nu is het zo dat hij zijn geld soms pas na weken krijgt nadat een klant betaald heeft en is er een groot cashflow probleem. In combinatie met de dure advertenties en luxe leven (+ plus de prioriteiten die hij stelt), is hij vaak op geld aan het wachten voor hij kan bestellen bij zijn agent, wat de orders alleen maar meer vertraagd. Het komt dus vaak voor dat hij pas na 2 tot 3 weken bij zijn leverancier besteld, nadat de klant heeft besteld en betaald. Zo heeft de oud-medewerker mij verteld dat hij het belangrijker vond om zijn droom auto te kopen, en ook zijn zakelijk partner te voorzien van een nieuwe auto.

        Hij is dus alleen maar met geld van andere aan het spelen om in zijn eigen dromen te kunnen voorzien, reageert niet of nauwelijks op communicatie en geeft iedereen een dikke middelvinger die te veel zijn mond open doet. Dat is samengevat toch echt een vorm van blauwe oplichting.

        17 dagen geleden

        Geef een reactie

    • Keesster
      17 dagen geleden

      Heb een zin verkeerd verwoord. Het stillegen resulteert in problemen waarbij die 100 mislukte orders niks voorstelt.

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

      • Veraatje69
        17 dagen geleden

        Kees, ik begrijp wel wat je wilt zeggen en ik denk dat we ook op dezelfde golflengte zitten voor het grootste deel. Het enige verschil is dat ik het bekijk vanuit mij als (betalende) klant waar ik geen bestelling geleverd heb gekregen en ook nergens een reactie op krijg. Ik heb alles geprobeerd (meerdere mails, Facebook berichten, sms’jes naar het nummer van de kvk en ook klachten sites).

        Fouten kunnen gemaakt worden en als daar een oplossing tegenover staat dan is dat prima. Maar hier wordt niet gewerkt aan een oplossing maar aan steeds meer verkopen en steeds meer klanten duperen. Met een beetje snel zoeken vindt je al snel 200 of meer klachten van mensen met allemaal het zelfde verhaal. Op Facebook doet het bedrijf van Nicky de berichten verbergen of niet op reageren. Ik vind dat toch best knap als je pas een paar maanden bezig bent.

        Vandaag contact gehad met de Politie en dit speelt al langer als een paar weken, daar komen al maanden aangiftes binnen van mensen en ook hun krijgen slecht tot geen contact. Hun betaalprovider mollie waar ik ook contact mee heb gehad heeft hun oude account geblokkeerd vanwege de vele creditcard chargebacks en klachten, maar deze Nicky heeft een nieuwe BV opgericht en gaat daar met dezelfde saus weer verder. Dan ben je niet bezig met je problemen te verhelpen maar dan ga je gewoon structureel door met een saus die niet werkt en alleen maar voor problemen veroorzaakt.

        Nu heb ik via Facebook contact met een oud-medewerker die mij uitleg heeft gegeven over de dagelijkse gang van zaken en nou is mij een hoop duidelijk geworden… Schijnbaar besteld deze Nicky in China in bulkorders via een agent die alles opstuurt naar Nederland. Hij levert een keer in de twee weken zijn orders aan en moet deze daar dan ook vooraf afrekenen. Nu is het zo dat hij zijn geld soms pas na weken krijgt nadat een klant betaald heeft en is er een groot cashflow probleem. In combinatie met de dure advertenties en luxe leven (+ plus de prioriteiten die hij stelt), is hij vaak op geld aan het wachten voor hij kan bestellen bij zijn agent, wat de orders alleen maar meer vertraagd. Het komt dus vaak voor dat hij pas na 2 tot 3 weken bij zijn leverancier besteld, nadat de klant heeft besteld en betaald. Zo heeft de oud-medewerker mij verteld dat hij het belangrijker vond om zijn droom auto te kopen, en ook zijn zakelijk partner te voorzien van een nieuwe auto.

        Hij is dus alleen maar met geld van andere aan het spelen om in zijn eigen dromen te kunnen voorzien, reageert niet of nauwelijks op communicatie en geeft iedereen een dikke middelvinger die te veel zijn mond open doet. Dat is samengevat toch echt een vorm van blauwe oplichting.

        17 dagen geleden

        Geef een reactie

    • Keesster
      17 dagen geleden

      Ja, te snel te veel, te groot. Alles met te is ongezond, behalve tevreden. Er komen genoeg problemen zijn kant op waar hij wel paar jaartjes last van gaat hebben. Denk niet dat hij initiël verkeerde intentie had/heeft alleen in NL heb je heel veel regeltjes die je niet kan nakomen met dropshippen op zo’n schaal met Chinese leveranciers. Zowel op veiligheid van producten als rechten van klanten. Het is zeker een item wat ik ga volgen.

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Marcel Heister
      16 dagen geleden

      Hier ook op 25 april 2 haartrimmers besteld voor 39,95 . Tot op heden niets gehoord of gezien en de webside ligt er ook uit . Oplichtersbende virali .

      16 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Tonymax
      13 dagen geleden

      Ik had ook besteld. Ik heb na 4 onbeantwoorde mailtjes de eigenaar van Viraly Nicky Verhoeven gemaild en naast excuses van hem het betaalde bedrag gestorneerd gekregen. Ik dacht eerst ook aan oplichting
      Ik weet nu dat de leverancier van de trimmers uit China niet heeft geleverd. Het bedrijf had dit beter moeten communiceren. Dan was iedereen een hoop ellende bespaard gebleven. Van oplichting is gelukkig geen sprake. Dus benader de eigenaar. Hij is zeker van goede wil. Groetjes.

      Ton Holleman.

      13 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      13 dagen geleden

      Beste Tonymax,

      Dan bent u alhier nummer 3 die zijn centjes van Virali.nl teruggekregen danwel de toezegging van terugbetaling door Virali.nl heeft.
      Aan u gingen voor:
      1.(geplaatst door A**p);
      Onderwerp: Haartrimmer Virali.nl
      do 14 mei 2020
      Onlangs heb ik u gemeld in april een haartrimmer te hebben besteld bij Virali.nl en dat deze niet geleverd werd. Hierbij meld ik u dat ik vandaag mijn aankoopprijs ad € 39,95 te…
      2. (reactie is 15 mei 2020)
      Onderwerp: Iets besteld bij virali.nl
      wo 22 apr 2020
      Is dit een goed bedrijf? Ik dacht het niet
      De reactie is 15 mei 2020 geplaatst door J***ne B**s die op donderdag 14 mei 2020 een brief stuurt aan Virali en op 15 mei 2020 bericht heeft ontvangen van Virali dat zij haar geld terug gaat krijgen.
      Ik vind het fijn voor u dat u bij deze 3 “uitverkorenen” van Vurali behoort.

      Virali.nl dient zélf actief alle mensen te benaderen die voor een product hebben betaald maar niets geleverd hebben gekregen, dán zuivert Virali.nl zijn naam.

      Nicky Virali meldt 3 dagen geleden bij het topic
      Onderwerp: Virali.nl en Nicky Verhoeven
      vr 15 mei 2020
      Geen goed woord over voor deze amateurs…. Bestelling geplaatst eind maart bij virali.nl (Nicky Verhoeven) en nog steeds niks ontvangen. Meerdere berichten gestuurd naar het i…
      (en dit zijn letterlijke quotes);
      “wij zijn er eergister achtergekomen dat 50% van de bestellingen niet geleverd zijn.”
      “de leverancier had dit ons niet vermeld.” 
      “Ene betreft het niet reageren op de info@virali.nl mail daar zat een fout in het systeem.”
      “ik kan me heel goed voorstellen dat je dit niet geloofd maar het is echt zo en we hebben er bewijs van, maar naast dat is het belangrijkste natuurlijk dat we het oplossen met onze klanten daar zijn we druk mee bezig.”

      Ik heb hierop gereageerd door hem een lijst te sturen van de op dát moment lopende topics.
      Vandaag lopen de volgende topics vol met klachten over Virali.nl (bijgewerkt);
      Onderwerp: Iets besteld bij virali.nl
      wo 22 apr 2020
      Is dit een goed bedrijf? Ik dacht het niet
      Onderwerp: Virali al in 1 trimmer besteld
      ma 27 apr 2020
      Virali besteld 7 april 2020 en betaald €39.95. Bestelling nog niet geleverd. Hier nog niets van gehoord. Graag zou ik mijn geld terug willen of bestelling leveren.
      Onderwerp: opgelicht
      vr 01 mei 2020
      De site virali levert geen spullen
      Onderwerp: Aankoop trimmer
      zo 03 mei 2020
      Op 20 april een haartrimmer gekocht bij Virali (via het spelletje Woordentuin) mail ontvangen dat trimmer verzonden zou zijn. Trimmer niet ontvangen en op mail reageren ze niet.
      Onderwerp: Virali oplichterij?
      di 05 mei 2020
      2x haartrimmer besteld en betaald bij Virali, niets afgeleverd, geen track & trace, etc. Zelfde als bij andere klachten. Dit lijkt sterk op oplichterij, graag op/vervolgen!
      Onderwerp: Virali,,,,,,,Besteld….en betaald….Maar niets ontvangen
      wo 06 mei 2020
      Wij hebben bij Virali.nl een haarbewerker besteld. Op 17 april jl. Tot heden niets ontvangen. Zij reageren nergens op. Ben mijn geld kwijt.
      Onderwerp: Virali
      wo 06 mei 2020
      Ook ik ben er ingestonken bij Virali. Aankoop trimmer aantal weken geleden. Eenmaal reactie gekregen dat het allemaal langer duurt. Daarna geen reacties meer op mijn e-mails.
      Onderwerp: Klacht over webshop Virali.nl
      vr 08 mei 2020
      Ik heb een haartrimmer besteld bij Virali.nl op 14-04-2020 Deze is reeds 25 dagen onderweg. Volgens hun antwoord op mijn vraag waarom hij nog niet geleverd was. Zijden zij dat…
      wo 13 mei 2020
      Wij hebben op 16 april j.l. 2 setjes haartrimmers besteld en 39,95 euro betaald via Ideal, maar na 27 dagen nog steeds niets ontvangen. Wel twee maal emailtje ontvangen met excuses…
      Onderwerp: Virali.nl en Nicky Verhoeven
      vr 15 mei 2020
      Geen goed woord over voor deze amateurs…. Bestelling geplaatst eind maart bij virali.nl (Nicky Verhoeven) en nog steeds niks ontvangen. Meerdere berichten gestuurd naar het i…
      Onderwerp: Virali.nl
      ma 18 mei 2020
      Op 7 april jl. heb ik bij Virali.nl een bestelling gedaan van All-in-1 Trimmer™ 1+1 Gratis en een bedrag van € 39,95 overgemaakt. De levertijd zou 2 tot 4 weken bedragen. Echte…
      Onderwerp: virali.nl opgelicht
      ma 18 mei 2020
      Haartrimmer besteld 6 weken geleden maar nooit gekregen. Bedrijf blijft nu maar mailtjes sturen met kortingscodes om nog meer bij ze te bestellen. Had niet verwacht dat ik een…
      Onderwerp: Bestelling haartrimmer viralis.nl
      ma 18 mei 2020
      Ik heb op 18 maart jl een All 1 one trimmer besteld en hiervoor 39,95 Euro voor betaald. Echter nog niets ontvangen. Krijg nu geen reactie meer en krijg zeer sterk het gevoel opgel…
      Onderwerp: Mijn order bij virali
      ma 18 mei 2020
      Op 28 maart heb ik 2 (voor de prijs van 1) trimmers besteld en betaald. Een bevestiging gekregen maar daarna niets gehoord. Op mail wordt niet gereageerd. Er stond 2-4 weken voor d…

      Alle benadeelden hier op het forum (én ook degenen die zich uitsluitend hebben gemeld bij Virali) hebben recht op een gelijke behandeling.
      Als Virali écht een oplossing biedt, dan dient Virali deze aan alle benadeelden te bieden: “gelijke monniken gelijke kappen”.
      Virali kan gewoon, tenminste als Virali zijn zaakjes op orde heeft, in zijn orderadministratie zien wíe er heeft besteld, wíe er wél of níet geleverd heeft gekregen en a.d.h.v. deze resultaten eenieder die niets geleverd heeft gekregen dírect het aan Virali betaalde bedrag terug te betalen.

      En dan lezen wij uitsluitend nog op dit forum “Virali heeft mijn klacht volledig en naar wens opgelost”.

      Dagmar

      13 dagen geleden

      Geef een reactie

    • riandal
      13 dagen geleden

      VIRALI is nep. Pure oplichting. Geraffineerd en wel.

      Dure tv-reclame over All-in-1 Trimmer die alles kan. Dan denk je: ‘dat zit welk goed’. Aan te schaffen voor €39,95. Plus 1 gratis. Dat is al verdacht voor een dergelijk product.
      Bedrag betaald op 21 april. En verder niks. Track&Trace werkt niet, net zo min als e-mail, direct e-mail naar eigenaar werkt ook niet. Geen telefoonnummer. Okay ik geef het toe. Eerst meten en dan pas weten.

      13 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      11 dagen geleden

      Beste allemaal,

      Dit staat op de site van Kassa:het heerschap staakt per direct zijn *pl*chtingspraktijken.
      Bericht van 21 mei 2020.
      https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/virali-nl-stopt-wat-nu-met-mijn-geld
      Het heerschap geeft aan dat Virali zo negatief op oplichtingsplatformrn is gekomen dat Virali niet meer verder kán.
      Het heerschap geeft aan dat een deel van zijn klanten nog niets (ook geen geld) ontvangen hebben en ook niets (ook geen geld) zullen ontvangen.
      Het heerschap geeft aan “beter eerlijk te zijn dan dat dit nog dagen doorgaat”
      Het heerschap bedankt een specifirke groep.
      Het heerschap schrijft “groetjes N***y”.

      That’s all folks; naar uw bestelling en centjes kunt u fluiten (en dat spijt mij).
      But watch out: website van dit heerschap functioneert nog steeds.

      Dagmar

      11 dagen geleden

      Geef een reactie

      • nicky virali
        6 dagen geleden

        Beste Dagmar,

        De reactie die je daar leest is niet door ons geplaatst maar door iemand die zich voordoet als mij.

        We zijn netjes alles aan het oplossen met de klanten welke hun bestelling telaat of nog niet gehad hebben.

        Groetjes Nicky (de echte)

        6 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Dagmar27
        5 dagen geleden

        Ter aanvulling op mijn voorgaande reactie aan Nicky Verhoeven cq. Nicky Virali cq.Virali.
        Ik heb nog eens gekeken op andere fora;
        Klachtenkompas:
        De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 74consument(en) de klachtenafhandeling van Virali.nl gemiddeld met een 4,9.
        Trustpilot;
        39 reviews
        87% beoordeelt u als zeer slecht
        Kassa:
        5 klachten
        100% ontevreden
        Facebook:
        Op basis van de mening van 60 personen
        Score 1,3 (van 5) sterren

        En tel daarbij nog even de ontevreden klanten alhier (MAX Meldpunt) bij op.

        Dat een bedrijf kiest voor het fenomeen dropshipping is een bewuste keuze en de gevolgen van die keuze moet het bedrijf 100% zélf dragen en oplossen.

        Kom niet aan met “de dropshipper heeft leveringsproblemen”: China had veel eerder te maken met een lockdown t.g.v. de Corona-pandemie.
        De (eerste) lockdown aldaar is op 23 januari 2020 ingegaan.

        Nogmaals:
        Pas op het moment dat ik hier uitsluitend nog op dit forum lees “Virali heeft mijn klacht volledig en naar wens opgelost” heeft Virali en/of u zich daadwerkelijk ontdaan van het besmeurde blazoen.

        Tot die tijd is en blijft het bij Virali en/of u: “Veel geschreeuw maar verdraaid weinig wol”.

        Dagmar

        5 dagen geleden

        Geef een reactie

    • Dagmar27
      5 dagen geleden

      Nicky Virali alias Nicky Verhoeven,

      Dit schrijft u keer op keer; “We zijn netjes alles aan het oplossen”.
      Echter keer op keer, op diverse fora, blijven klachten over Virali en/of u verschijnen.
      Al weken lang.

      U verkoopt, u levert niet, u heeft dientengevolge de schijn flink tegen daar u uw klanten niet of niet volledig danwel tijdig informeert.
      De sh*t die Virali/u nu treft is hier een gevolg van: ik kan geen medelijden met Virali/u hebben.

      Pas op het moment dat ik hier uitsluitend nog op dit forum lees “Virali heeft mijn klacht volledig en naar wens opgelost” heeft Virali en/of u zich daadwerkelijk ontdaan van het besmeurde blazoen.

      Tot die tijd is en blijft het bij Virali en/of u: “Veel geschreeuw maar verdraaid weinig wol”.

      Dagmar

      5 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      5 dagen geleden

      Beste gedupeerden,

      Virali.nl heeft voor u allen (ahum) een speciale pagina op de Virali-website geplaatst genaamd: “Help? Bestelling niet geleverd!?”.
      U zou allen op 15 mei jl. een mail met een persoonlijke video hebben ontvangen met uitleg waarin de situatie wordt uitgelegd?!?!?
      Alle orders zouden inmiddels écht verzonden zijn?!?!?
      Het is een probleem van Virali.nl en niet van de klant?!?!

      Dus: u heeft allen uw bestelling ontvangen of uw probleem is opgelost?!?!?

      Waarom twijfel ik toch!???!

      5 dagen geleden

      Geef een reactie

      • Dagmar27
        5 dagen geleden

        Aanvulling a.d.h.v. dit forum t.w. topic: virali.nl opgelicht resp. oplichting virali.nl
        Reageerder Steef 1234
        Geld terug ontvangen! Ook ik had deze trimmer besteld en niks ontvang..

        Grijp uw kans en vraag uw geld terug.
        Kan binnen 24 uur op uw rekrning staan, aldus de reageerder.

        Succes,
        Dagmar

        5 dagen geleden

        Geef een reactie

    • Sjaakdebever
      3 dagen geleden

      Ook ik bestelde een trimmer halverwege april. Donderdag jl. een mail gestuurd naar nickyverhoeven@hotmail.com. Het e-mail adres van virali werd niet beantwoord. Direct reactie en dezelfde dag het geld retour op de rekening. We hebben te maken met een ondernemer die zelf is opgelicht door een leverancier, maar wel te goeder trouw is. Mijn advies: stuur een mail naar het Hotmail adres.

      3 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      2 dagen geleden

      Wat is dat toch met Virali. nl.
      Gisteren schreef Janssteenbergen (=topicstarter) dat hij ein-de-lijk zijn geld terug heeft gekregen.

      Gisteren werd een topic gestart met de naam DealAlarm, waar topicstarter op 2 mei jl. een ‘all in one trimmer’ heeft besteld en betaald maar niets heeft ontvangen.
      DealAlarm meldt in zijn ‘beemiddelingsvoorwaarden’:
      Website: beschikbaar gestelde platform bereikbaar via http://www.Virali.nl, daaronder mede verstaan alle bijbehorende subdomeinen
      Websitehouder: de onderneming Growth Media B.V. die gevestigd is aan Keltenstraat 10 te Heumen en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 77500474.

      En vandaag lees ik dat Bedrogen geen product en geen terugbetaling heeft ontvangen.

      4dagen geleden benaderde directeur/eigenaar van Virali.nl genaamd Nicky Verhoeven alias Nicky Verhoeven mij alhier, en schreef (=letterlijke quote);
      “We zijn netjes alles aan het oplossen met de klanten welke hun bestelling telaat of nog niet gehad hebben”.

      Sorry maar waarom blijven hier dan meer klachten komen dan er daadwerkelijk oplossingen worden gemeld?!?!

      Dagmar

      2 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      3 dagen geleden

      Om een en ander beschaafd te houden, ga ik, conform de spelregels van dit forum, niet met u in discussie.

      3 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Sjaakdebever
      3 dagen geleden

      U reageert op mijn reactie?

      3 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Dagmar27
      3 dagen geleden

      Beste Sjaakdebever,
      Als u mijn reactie bedoelt is het antwoord neen.
      Die is blijven staan nadat de aantijgingen aan mijn adres door de nieuwe forumdeelnrmer Ro***s door de moderator zijn verwijderd.
      Sorry, ik zal de moderator vragen om deze reactie te verwijderen.

      Trouwens, en dat is n.a.v. úw reactie, proficiat met uw behaalde succes.

      Dagmar

      3 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Sjaakdebever
      3 dagen geleden

      Verwarrend Dagmar. Dank voor je reactie en fijne avond.

      3 dagen geleden

      Geef een reactie