- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door .
Ik wil een mens!
Uw vraag is terecht. Ik kreeg een email van Waternet , waterbedrijf voor o.a. Amsterdam en Heemstede waar ik woon. In die email stond dat mijn rekening voor drinkwater klaar stond. Huh drinkwater? De tekst van de mail kwam mij wat amateuristisch over en vertrouwde het dus niet. Waterbedrijf op internet opgezocht , maar communicatie kon alleen met de chatbox. Ik typ mijn vraag in en verzend maar krijg binnen één seconde al antwoord. Begreep de chatbox niet. Afijn steeds over en weer met antwoorden binnen één seconde. Ik ben geërgerd gestopt. Krijg ik nog een vraag van “kan ik nog iets voor u doen?” Ik wil een mens!!
-
-
Antoinette1952meer dan een maand geleden
ook hier één grote ergernis over de onmogelijkheid om een medewerker aan de lijn te krijgen!
meer dan een maand geleden -
Dwarsliggermeer dan een maand geleden
Jullie willen vast een hogere waterrekening. Meer service en personeel betekent hogere kosten! Wilt u die voor mij betalen?
meer dan een maand geleden -
ArtLismeer dan een maand geleden
Ja,ik heb ook dezelfde ervaring, Een chatbox, maar automatisch computergestuurd,
Toen we steeds bij dezelfde vragen terugkeerden, ik het helemaal zat was en “STIK” invulde, kreeg ik als antwoord: “In die taal kunnen we niet goed communiceren” Toen schoot ik wel in de lach.meer dan een maand geleden
-