RegisterenInloggen
meldpuntkijker67
meldpuntkijker67
meer dan een maand geleden

Ik wil mijn geld retour

meer dan een maand geleden

Op 12 juni heb ik een poef besteld bij Sl-decoration. Deze was niet leverbaar en ik kon annuleren. Dat heb ik gedaan.
Na verschillende mailtjes heen en weer en beloftes van hun kant heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Hoe krijg ik mijn geld terug? Het gaat om 158 euro.

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Meldpuntkijker67,
      Om u enigszins behulpzaam te kunnen zijn lijkt het m.k. gewenst dat u de hele naam met de letters achter de punt vermeldt of de vestigingsplaats.
      Uw info is zo summier dat er niets zinnigs over te zeggen is.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • meldpuntkijker67
      meer dan een maand geleden

      Het gaat om onlinewebshop SL Homedecoration.
      Er is een nieuwe eigenaar, genaamd Yousra Zarti uit België. Zij zegt het bedrijf te hebben overgenomen en niets te kunnen doen mbt teruggave geld mailde ze mij. Google op deze naam en je vind inderdaad iemand van deze naam in België. Zij zou ook o.a. manager zijn van een zaak Les petites in Luik.
      Het ruikt naar een onfrisse praktijk. Ik heb een slechte review geplaatst op Trustpilot.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

      • FRATER
        meer dan een maand geleden

        Er zijn hier al tientallen van soortgelijke kwesties m.b.t tal van verschillende bedrijven aan de orde geweest .

        het advies is en blijft: VOOR u een aankoop doet bij een bedrijf wat u níét (goed) kent ALTIJD éérst via google zoeken naar reviews over het betreffende bedrijf, dan wordt al heel snel duidelijk of het bedrijf te vertrouwen is of niet.

        En bij twijfel ? gewoon NIET doen !

        meer dan een maand geleden

        Geef een reactie

      • meldpuntkijker67
        meer dan een maand geleden

        Het geval wil dat dit bedrijf overloopt van de goede reviews. Daar ging ik ook op af. Maar wel nep blijkt nu, want ze hebben direct onder mijn negatieve review van vandaag op Trust pilot 3 nep positieve reviews op mijn naam gepost! Zogenaamd van eerdere aankopen. Nooit een eerdere aankoop daar gedaan!

        meer dan een maand geleden

        Geef een reactie

    • meldpuntkijker67
      meer dan een maand geleden

      Ik heb die nep reviews wel direct verwijderd.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie