Registeren Inloggen
BeppieWelling
BeppieWelling
meer dan een maand geleden

ING item van 22 januari – ook gedupeerde

meer dan een maand geleden

Beste Meldpunt, beste Rogier de Haan,

Ik heb uw uitzending van zaterdag bekeken en ben zelf óók een gedupeerde van een foutieve storting bij de ING.
Ik moet mij als mens verdedigen tegen een machine.
De logrol gaf bij mij geen foutmeldingen, maar er werd 3000 euro te weinig op mijn rekening gestort.
Ik heb het bedrag op de dag van storting, 3 x nageteld, mét een getuige, dus er is geen mogelijkheid dat er een fout aan mijn kant zit.

Mijn klacht heb ik bij de ING ingediend op 9 oktober 2020. Deze werd bij de klantenservice afgesloten en ligt sinds eind 2020 bij de directie van ING.
Ik heb nog geen definitief standpunt ontvangen van de directie.

Heeft u een advies voor mij, over welke personen te contacten of welke actie ik nog kan ondernemen om mijn zaak OOK tot een goed einde te brengen?
Ik wil opnieuw contact zoeken met ING directie, met referentie aan uw uitzending.

De grootste dank voor uw medewerking!
Beppie Welling

    • keesje39
      meer dan een maand geleden

      Zou het een idee zijn om de biljetten met de pen een volgnummer te geven? Op het laatste exemplaar bijschrijven: laatste. Als er dan biljetten ontbreken – ja, het is geen bewijs maar wel een aanwijzing – sta je misschien wat sterker.
      En de ING zou eens kunnen onderzoeken waar de apparaten die deze fout maken te vinden zijn. Stel je voor dat één machine meerdere fouten heeft gemaakt?
      Helaas kun je, als je veel biljetten te storten hebt, het niet in plukjes van vijf of zo doen, omdat je (als particulier) maar een beperkt aantal gratis stortingen per jaar hebt.

      meer dan een maand geleden
    • Ms87
      meer dan een maand geleden

      Hallo Beppie,

      Ik heb zojuist ook een bericht gepubliceerd hierover. Vorig jaar geld gestort en ruim 2000€ te weinig bijgeschreven. Zelfde verhaal met rol en uiteindelijk directie, die zich weer achter de “rol” lijken te schuilen. Het geld was in mijn geval ook dubbel door ons geteld met een getuige.

      Als consument wordt je in dit geval bestolen en als klant krijg je geen service. De autoriteit over banken moet deze praktijk tegengaan. Het zal me niet verbazen als de stortings apparaten van de ING aan het einde van elke maand duizenden extra sommen geld “overhouden”. Ik zeg niet dat dit moedwillig gebeurt door de ING, echter wordt er vrij weinig aan gedaan en worden gedupeerden niet gecompenseerd, wat kan neerkomen op het gedogen ervan.

      meer dan een maand geleden
    • cameraman52
      meer dan een maand geleden

      Ik volg bijna alle uitzendingen van Meldpunt.
      Ook de uitzending van 22 januari 2021 heb ik bekeken en wat mij bijzonder interesseerde is het onderwerp geld storten bij een robot.
      Want zeg eens eerlijk, dat is zo´n apparaat toch?
      Ik ben eigenlijk bang om geld te storten want een apparaat kan altijd defect raken en vaak op onmogelijke momenten.
      Zie daar. Exact wat in de uitzending wordt behandeld.
      Helaas was aan het eind van het onderwerp geen oplossing geboden wat te doen als het je overkomt.
      Elles de Bruin liet die ING directeur goed wegkomen met zijn slap verhaal en de uitzending is naar mijn gevoel niet af!
      Want ING heeft personeel wegbezuinigd en daarvoor in de plaats robotten geplaatst en de klant is de dupe.
      Als je nog kon storten bij een medewerker dan kreeg je deze schrijnende verhalen niet. Dan was er geen punt van discussie!!
      Graag hoor ik van jullie wat ik kan doen als het mij overkomt.

      meer dan een maand geleden