- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 7 maanden geleden door .
ING weigert inlogcode te versturen.
Na 17 jaar Curacao heb ik me op 23 januari in Nederland in laten schrijven en overwinter nu, als 73 jarige, in Gambia, omdat ik in Nederland niet kan rondkomen van mijn 78% AOW. Mijn bankzaken regel ik bij ING met de app op mijn telefoon. Deze app heb ik per ongelukt gewist. Gelijk een nieuwe app gedownloaded, maar ING weigert die te activeren! Ik kan nu niet bij mijn geld.
Deze bank behandelt klachten via Fakebook, of je wordt doorverwezen naar een chat. Ik kan geen nieuwe inlogcode krijgen, ik moet daarvoor naar Nederland komen, maar ik kan geen ticket kopen via internet zonder deze app. Ze kunnen de code niet opsturen naar mijn Nederlandse adres. Ze adviseren mij om me opnieuw in te schrijven op Curacao, daar kunnen ze de code wel naar toe sturen. Ik moet dan een handgeschreven brief zenden met een berg gegevens en deze brief coderen. Ik zou niet weten hoe. Daarna krijg ik in Curacao de code toegestuurd, terwijl ik in Afrika verblijf! Daarna moet ik naar Amsterdam bellen op 0031202288888 om de ontvangst te bevestigen en mijn telefoon te registreren en dan sturen ze de inlogcode per sms naar mijn Nederlandse nummer, wat ik hier niet kan ontvangen.
Dit bedrijf lijkt meer op Bananasplit dan op een bank.
Ik heb via de chat al reeds mijn gebruikersnaam gestuurd, mijn wachtwoord ingevuld, het nummer van mijn pasje doorgegeven de vervaldatum, mijn geboortedatum, kopie van rijbewijs en paspoort, maar dat schijnt niet genoeg te zijn om aan te tonen dat ik ik ben…..1 medewerker kwam met de achterlijke opmerking om maar ergens wat geld te lenen……
Iemand enig idee om deze klucht op te lossen of dit openbaar te maken via pers en televisie, want ik zal echt niet de enige klant zijn die ze zo minderwaardig behandelen.