RegisterenInloggen
tonvanderwerf
tonvanderwerf
meer dan een maand geleden

Inventum

meer dan een maand geleden

Wij kopen al jarenlang apparaten van Inventum in de veronderstelling dat de service net zo goed is als hun product.

Dat blijkt echter een vergissing. Inventum wilde ons verplichten om voor een bijna ongebruikte elektrische deken (26 maanden oud) een nieuwe afstandsbediening te kopen ter waarde van € 25, terwijl je voor hetzelfde bedrag een compleet nieuwe deken kunt kopen bij Bol.com.

Een verzoek om coulance wordt niet eens beantwoord en datzelfde geldt voor een klachtenbrief aan hun hoofdkantoor die ik op 6 juni verstuurde..

    • MathildeD
      meer dan een maand geleden

      Ook ik heb klachten over Inventum. Ik ontvang op een broodbakmachine van nog een 9 maanden oud, geen garantie. Volgens moet ik zelf een nieuw onderdeel lopen en ze reageren niet meer op mijn protest. Ik meende ook dat Inventum zich netjes aan de garantieregels hield, maar dat is dus ook in mijn situatie niet het geval. Ik denk dat u niets kunt veranderen, aangezien u de wettelijke garantietermijn num eenmaal al gepasseerd bent.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie