- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 5 maanden geleden door .
jaarafrekening gas aan sluiting wacht ik al maanden op
Ik wacht al 4 maanden op de afrekening van mijn gas verbruik.
Ik krijg zowel electra als gas via Total.
Bellen en mailen krijgen wij geen reactie.
Ik wil hem wel hebben graag hoe nu verder.
Pieter Beke
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Ik denk dat u én het contactformulier op hun site in moet vullen.
Maak hiervan screenshots.
Stel vervolgens uw probleem op schrift in een brief, stel een redelijke reactie termijn, voeg de screenshots bij en stuur de hele handel per aangetekende post naar Total Energy.Succes (en veel geduld).
N.b.
TotalEnergies Power & Gas Nederland levert sinds 2013 stroom en gas aan (zakelijke) klanten. Een strategische evaluatie heeft uitgewezen dat het perspectief van deze activiteiten onvoldoende is. Daarom is besloten is om deze uit te faseren.
Klanten blijven verzekerd van levering, er worden echter geen nieuwe contracten meer afgesloten.
Laat u niet verrassen en oriënteer u tijdig op een andere energieleverancier dan kunt in geval van nood direct anticiperen op de nieuwe situatie.meer dan een maand geleden
-