RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 0 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Patries3006 2 maanden, 2 weken geleden.

Patries3006
Patries3006
meer dan een maand geleden

Klacht Houda Golf Tunesië

meer dan een maand geleden

Wij zijn onlangs op vakantie geweest naar Tunesië (Houda Golf) te Monastir. Dit is wat wij hebben meegemaakt:
Dag 1: we komen eindelijk rond half 12 savonds bekaf aan en dan blijkt dat ze onze kamers niet in orde hebben, ze willen dit oplossen door voor 1 nacht 2 kamers ver uit elkaar te geven, na lang zeuren, huilende kinderen en 3 uur later krijgen we tijdelijk 3 kamers, 2 redelijk dicht bij elkaar en 1 ver weg. Echter Corendon hebben we specifiek gevraagd voor 3 kamers naast elkaar, begane grond en vlakbij het zwembad!!!! Dit vanwege medische redenen. Ik heb tevens de reisleider van jullie gebeld die beloofde terug te komen die nacht maar belde na een uur op dat hij dronken was….

De volgende dag hadden ze maar 1 oplossing en dat was 2 gezinnen in 1 gebouw te plaatsen en 1 gezin begane grond ver weg van de rest, dit heeft ons uiteindelijk de hele ochtend gekost…. er was geen andere mogelijkheid. Het is nu woensdag dat ik dit schrijf ( 5 dagen van onze vakantie) we zijn in de tussentijd uitgescholden en bedreigd (geslagen) door 2 medewerkers, 1 de fruitman die zag dat we fruit elders hadden gekocht en die flipte letterlijk zijn pan uit en 1 van het recreatieteam die letterlijk zegt dat hij mij en mijn nicht niet mogen, omdat we maar 1 t-shirt van hem hebben gekocht en niet meer.

We moeten bij elke dag zeuren om toiletpapier en handdoeken om ons af te drogen na het douchen, 1 kamer is 2 dagen niet schoongemaakt, pas savonds laat nadat we het vroegen, een wc die al 2x het heeft begeven.

Op dag 1 was al een shirt, opblaasband en een handdoek gestolen, je kan dus letterlijk niks achterlaten tijdens de lunch.

Vandaag 21 augustus hebben ze onze kamers gesaboteerd, we konden onze kamers niet in. Eerst ging mijn man en mijn vader naar beneden, de pas was door een technische fout geblokkeerd, okee dat is mogelijk, dus ze krijgen 2 nieuwe passen. Eindelijk weer terug op de kamers blijkt dat de passen het niet doen (weet niet hoor maar we zitten op het hoogste punt van het hotel die treden op en af doen we niet met plezier!) vervolgens ga ik naar beneden want ben er letterlijk klaar mee, mijn vader heeft stipt zijn medicatie nodig, krijg ik bij de balie boos allerlei vragen gesteld, welke kamers hebben we en waarom zijn we met zo velen. Na een kwartier over en weer te hebben gepraat en de tranen letterlijk in mijn ogen staan gaat er een mannetje van de technische dienst mee, hij opent onze deuren met de moedersleutel en nu blijkt dat iemand de batterijen aan de binnenkant van de deur eruit hebben gehaald, sorry hoor maar waarom doe je dit zonder overleg en reden!!! Het kookpunt is echt bereikt, heb totaal geen privacy omdat we hebben besloten 2 gezinnen bij elkaar te plaatsen, mijn nicht kan niet ver weg van ons zijn (vw haar angsstoornis), maar wil je slapen dan hoor je fucking de hele nacht een roedel blaffende honden. Dit is geen vakantie zoals wij ons hebben voorgesteld. We hebben hier het hele jaar hard voor gewerkt en dan krijg je dit. En corendon dit resort heeft 200 kamers meer dan dat jullie vermelden op de site, heb expliciet gekeken naar een resort dat niet te groot was, maar het is hier 1 groot, teleurstellende, jankmakende resort. En dit resort is 80 a 90% bezet door Russiche mensen, alles maar dan ook alles is op Russen gebaseerd, weet niet of jullie het weten maar die Russen lopen letterlijk onze kinderen omver voor eten en of drinken. Had dit graag van te voren vernomen, voordat we dit resort hadden geboekt. Verwacht dan ook een oplossing van jullie kant, aangezien jullie reisleider er toch niks mee doet…

Nu geeft corendon als compensatie 10% terug omdat wij de klacht niet vanaf dag 1 hebben gemeld. Nou dat hebben wij wel, elke dag hebben we geklaagd en onze reisleider zou dit opnemen met NL. Dit aangezien we daar niet konden bellen. Uiteindelijk is het ons wel gelukt om op dag 4 (nadat de Wi-Fi was hersteld) een Messenger bericht te sturen. Het enige wat we van Corendon NL kregen te horen is dat we hopelijk zouden worden omgeboekt naar een ander resort, heb toen ook gezegd dat onze reisleider als vanaf dag 1 ons meldt dat dit onmogelijk is!

Bel je corendon om de klacht te bespreken dan zeggen ze, wij behandelen klachten alleen schriftelijk. Naar je luisteren doen ze zeker niet, je klacht goed lezen doen ze ook niet omdat ze ervan overtuigd zijn dan we op de laatste dag pas hebben geklaagd. Gelukkig hebben we bewijs dat dit niet zo is.

Daarbij worden resencies ook niet geplaatst, andere mensen waarschuwen is dus niet mogelijk. Hopelijk kunnen we via deze manier mensen waarschuwen.