RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  MAX Ombudsman 7 maanden, 3 weken geleden.

deborah v
deborah v
meer dan een maand geleden

klacht Neckerman

meer dan een maand geleden

Kunt U mij helpen betreffende een klacht over Neckermann? Ik heb in oktober 2018 een bankstel besteld online en volledig betaald maar dit is nooit geleverd. Telefonisch is het nummer van de klantendienst niet en nooit bereikbaar. Wel heb ik mail contact gehad waarin gezegd werd dat het bankstel niet op voorraad was, maar verder mocht ik geen enkele reactie ontvangen, schandalig!

  • MAX Ombudsman
    meer dan een maand geleden

    Beste Deborah,
    Is er een leverdatum afgesproken? En hebben ze u geinformeerd over de latere termijn? U kunt het beste een aangetekende brief sturen en ze daar een laatste mogelijkheid geven tot levering. Kunnen ze dan weer niet leveren, gaat u over tot ontbinding. U moet dat allemaal goed op schrift stellen. Hebt u hulp nodig en bent u MAX lid, dan kunt u ons bellen. Dagelijks tussen 10.00 en 12.00 op nummer 035-6775511

    Vriendelijke groet,

    Jeanine Janssen

    meer dan een maand geleden

    Geef een reactie