RegisterenInloggen
sunlight t58
sunlight t58
meer dan een maand geleden

klacht over paypal

meer dan een maand geleden

ik heb een brief van paypal gekregen over een inactieve account. Ik wil deze opheffen, anders moet ik kosten betalen, echter ik heb geen inlog gegevens meer. Contact zoeken met paypal lijkt onmogelijk. Zij verwijzen mij telkens terug naar mijn account. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing.

    • Johan12
      25 dagen geleden

      Het hebben van een paypalrekening kost niets. U kunt gewoon contact zoeken met paypal om de zaak op te lossen.

      25 dagen geleden

      Geef een reactie

      • NicoVleuten8
        25 dagen geleden

        Johan12 dit is niet meer correct.
        Paypal is niet meer gratis, als een rekening een jaar niet meer gebruikt is, wordt er 12 euro in rekening gebracht.

        25 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Johan12
        25 dagen geleden

        Kan je aangeven waar dat van die 12 Euro staat in de gebruikersovereenkomst of het kostenoverzicht op de website?

        25 dagen geleden

        Geef een reactie

    • Johan12
      25 dagen geleden

      Op mijn rekening staat: “Wat zijn de kosten voor een PayPal-rekening?
      Een PayPal-rekening openen: U kunt gratis een PayPal-rekening openen en de PayPal-app downloaden. Privébetalingen: Geld overmaken is gratis voor uw transacties in euro binnen de Europese Economische Ruimte. Geld ontvangen van vrienden of familie is gratis zonder valutaomrekening. Betalingen voor goederen en services: Betalingen voor aankopen zijn gratis. Als u geld voor een aankoop ontvangt (als u bijvoorbeeld iets op eBay heeft verkocht), worden er kosten in rekening gebracht. Internationale betalingen: Er worden kosten in rekening gebracht wanneer u een betaling overmaakt naar of ontvangt van iemand in het buitenland. Zie Kosten in de Gebruikersovereenkomst voor meer informatie over kosten. Geld opnemen: Geld overschrijven naar uw bankrekening is gratis.
      Ik ga verder zoeken…..

      25 dagen geleden

      Geef een reactie

    • NicoVleuten8
      25 dagen geleden

      De update van de Gebruikersovereenkomst die op 4 januari 2021 van kracht wordt, omvat jaarlijkse inactiviteitskosten. De inactiviteitskosten worden alleen in rekening gebracht op PayPal-rekeningen die in de afgelopen 12 maanden geen activiteit hebben vertoond. De kosten zijn 10 EUR, of het resterende saldo op de rekening als dit minder is dan 10 EUR. De kosten gelden niet voor rekeningen met een nulsaldo en zullen niet in een ontoereikend saldo resulteren.

      Op 30 september 2020 is begonnen met het versturen van berichten naar rekeningen. Hierin worden eenvoudige acties aangeraden die vóór 4 januari 2021 moeten worden genomen om de kosten te vermijden:

      Log in op uw rekening; of
      Shop overal waar PayPal wordt geaccepteerd; of
      Maak geld over naar vrienden en familie of leveranciers voor goederen en services; of
      Neem geld op van uw rekening; of
      Doneer aan een liefdadigheidsinstelling via uw rekening
      Zie voor meer informatie het gedeelte Beleidsaanpassingen op de pagina ‘Juridische overeenkomsten’ van PayPal.

      25 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Johan12
      25 dagen geleden

      Bedankt voor de info. Dus in ieder geval zorgen dat je paypalrekening altijd weer op 0 komt te staan na een transactie door het eventuele saldo naar je bankrekening over te boeken. Na 3 jaar inactiviteit ben je dan deze rekening kwijt als je hem zelf niet hebt opgezegd. Ook kan je ervanaf per 4 jan 2021 ivm aanpassing van de regels. Rekening blijft handig ivm kopersbescherming bij kopen of verkopen op bijv ebay.

      25 dagen geleden

      Geef een reactie

      • AnnemiekMade
        meer dan een maand geleden

        ik ervaar precies dezelfde problemen. het gaat mij om het principe dat je een rekening hebt met geld erop waar je zonder telefoonnummer niet bij kunt. ongelovelijk.

        meer dan een maand geleden

        Geef een reactie

    • Anneke2021
      meer dan een maand geleden

      Ik wil mijn PayPal account opzeggen. Net als iedereen kan ik niet inloggen op PayPal. Alle voorstellen die geopperd zijn geprobeerd, maar kan nog steeds niet inloggen en zonder inlog kun je niks.

      Ik heb het account al jaren, geen idee hoe lang, vanaf het begin. Ik gebruik het nooit en heb dus geen idee welk telefoonnummer er nodig is, kan het ook niet wijzigen. Ik had nog wel de oude inloggegevens, maar kan dus niet verifiëren door het ontbreken van het telefoonnummer.

      Hoe bereik je PayPal??? Wat een verschrikkelijke klantenservice!!!

      Via het Radar Forum werd deze link verstrekt:

      https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/inlogproblemen-paypal-wat-kun-je-doen/

      Daar is het in elk geval mogelijk een bericht te versturen zonder in te hoeven loggen

      Dat hielp echter ook niets, want in het antwoord stond niets nieuws. Dezelfde loop van hun normale pagina.

      Na hun antwoord kreeg ik nog een e-mail met de vraag om een survey over PayPal in te vullen. Geloof me, dat had ik GRAAG gedaan, maar ook de survey werkte niet!! (zucht)

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

      • Johan12
        meer dan een maand geleden

        In de nieuwste beleidsregels van februari 2021 geeft paypal het volgende aan:
        “Indien u niet meer weet met welk e-mailadres u bent aangemeld bij PayPal, dan kunt u dit achterhalen door onderstaande stappen te volgen: Klik op Inloggen en vervolgens Heeft u problemen met inloggen?
        Klik op Uw e-mailadres vergeten?
        Volg de stappen.”

        meer dan een maand geleden

        Geef een reactie

    • Anneke2021
      meer dan een maand geleden

      Beste Johan, bedankt voor je reactie, maar dit helpt niet, je komt in een loop terecht waarbij je steeds weer op hetzelfde inlogschermpje terecht komt.
      Ik weet trouwens mijn email adres wel, maar het telefoonnummer niet, omdat ik al zo lang bij PayPal ben, dat die telefoon al lang weg is en ik ondertussen een nieuw nummer heb.

      Vandaag een e-mail van PayPal gehad, het is me ineens duidelijk waarom we niet kunnen inloggen. PayPal meldt namelijk dat ze
      “enkele wijzigingen aanbrengen in onze juridische overeenkomsten”. Is dat nou niet grappig dat wij niet kunnen inloggen en DUS stilzwijgend dit moeten accepteren?

      Het begint steeds meer te stinken!!! 30 april gaat het in.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie