Registeren Inloggen
Cvgenderen
Cvgenderen
meer dan een maand geleden

Klacht refund/voucher creative eventz

meer dan een maand geleden

Cora en ik hadden graag afgelopen april gegaan, met Thankyouverydutch. Dit bedrijf wordt door jullie aangeraden, op de site.
Ik vraag me af, hoe is jullie samenwerkingsverband?

We hadden geboekt en betaald voor de excursie toen kwam de corona eraan… helaas kregen we direct te horen dat we geen vouchers of refund kregen: want zij konden niet regelen dat vouchers evt vervalst zouden worden (uhm…). Een refund deden ze niet, want die zouden wij wellicht ook nog bij reisverzekering kunnen terugvorderen en dan zouden we 2x het geld krijgen en er een slaatje uit kunnen slaan. (uhm..) Ondanks dat wat zij wilden wettelijk niet eens is toegestaan, kregen we te horen dat we verder nog geïnformeerd zouden worden. Ondertussen onze reisverzekering benaderd, uiteraard vergoedde de reisverzekering ook niks (want, zeggen zij: bedrijven horen refund/voucher te geven).

Een paar weken later kwam de vervolginformatie van Thankyouverydutch: dat de bar die ze wilde openen om vanuit daar de excursies te organiseren door Corona niet meer gerealiseerd kon worden. Al het geïnvesteerde geld zou in rook opgegaan zijn.
Wij konden dus definitief fluiten naar welke tegemoetkoming dan ook, geen vouchers, refund of vervangend reisje.

Afijn, corona is almachtig en kan niemand iets aan doen. Shit happens, die dingen gebeuren..dachten we nog.

Totdat we al snel begrepen dat Thankyouverydutch nog bestaat, als zijnde een Pools bedrijf. Waar is ons geld dan?
Na een korte research op internet blijken veel klachten te zijn over de beide bedrijven Creativ-Eventz en Thank you very dutch. Klachten gaan al tot ver voor corona tijd…Ze betreffen oneerlijke behandeling over (terug)betalingen in het nadeel van klanten, onwettelijke beweringen vanuit de bedrijven.. Zo ook deze corona kwestie.

Dit is toch echt asociaal, eerst klanten verwijten/suggereren dat ze een slaatje uit een refund zouden willen slaan of een voucher vervalsen om vervolgens doodleuk (tien)duizenden euro’s niet aan klanten terug te geven.

Ben dus benieuwd hoe de bedrijven met elkaar samenwerken. Ik vind dat zolang Creativ-EventZ BV blijft verwijzen naar Thankyouverydutch zij net zo goed hun verantwoordelijkheid moeten pakken.

En dan nu doodleuk weer ermee doorgaan. Sommige klanten zijn vouchers beloofd, nadat er bij sites als Meldpunt veelvuldig beklag is gedaan. Die weg ook maar bewandelen dan. Kassa, Meldpunt, Facebook, etc etc.

Veel plezier met al het geld, de vruchtbare samenwerking met Thankyouverydutch…Dat jullie maar vele mooie reisjes en excursies naar Auschwitz mogen maken, de bijpassende sfeer weten jullie vast wel te bereiken! #klanteningrafstemminglatenkomen

    • mariepeters
      meer dan een maand geleden

      Ja..we moeten wat coulance hebben met de reisbranche ,en vouchers accepteren,anders vallen ze om.
      Maar ze houden helemaal geen rekening met de consument.Ze zijn onbereikbaar,eenzijdig annuleren en niet voor oplossingen vatbaar! Heb meegemaakt met een vlucht van Transavia.

      meer dan een maand geleden