RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
Margret Obdeijn
Margret Obdeijn
11 dagen geleden

KLM en de slechte communicatie en behandeling

11 dagen geleden

Nadat ik een vlucht geboekt had bij KLM wilde ik een hond aanmelden voor de vlucht. Dat moest per telefoon. Gedaan en daarna eerst niet en daarna foutief voorgelicht wanneer je na uren aan de telefoon in de wacht hebben gezeten. Ze liegen zelfs.Soms wordt de verbinding verbroken wanneer je op je antwoordt wacht. Op aan raden van een medewerker klacht ingediend maar deze wordt niet behandeld omdat er eerst de vlucht moet plaats vinden [terwijl het gaat over het boeken] en daarna wordt er niet meer gereageerd. Het is dat ik zelf zeer vasthoudend ben geweest dat ik niet voor nop op Schiphol heb gestaan. Net op tijd een andere veel duurdere ticket kunnen kopen bij de concurrent die wel correct heeft gehandeld. Dat de ticket duurder is komt omdat deze gekocht moest worden 3 dagen voor vertrek omdat KLM maar geen duidelijk gaf. Zelfs nu is er geen contact te krijgen met KLM. Ik vind dit een grote schande hoe ze met klanten omgaan. Graag zou ik van jullie vernemen of jullie hier iets aan kunnen doen.
Met vriendelijke groet Margret Obdeijn