RegisterenInloggen
Margret Obdeijn
Margret Obdeijn
meer dan een maand geleden

KLM en de slechte communicatie en behandeling

meer dan een maand geleden

Nadat ik een vlucht geboekt had bij KLM wilde ik een hond aanmelden voor de vlucht. Dat moest per telefoon. Gedaan en daarna eerst niet en daarna foutief voorgelicht wanneer je na uren aan de telefoon in de wacht hebben gezeten. Ze liegen zelfs.Soms wordt de verbinding verbroken wanneer je op je antwoordt wacht. Op aan raden van een medewerker klacht ingediend maar deze wordt niet behandeld omdat er eerst de vlucht moet plaats vinden [terwijl het gaat over het boeken] en daarna wordt er niet meer gereageerd. Het is dat ik zelf zeer vasthoudend ben geweest dat ik niet voor nop op Schiphol heb gestaan. Net op tijd een andere veel duurdere ticket kunnen kopen bij de concurrent die wel correct heeft gehandeld. Dat de ticket duurder is komt omdat deze gekocht moest worden 3 dagen voor vertrek omdat KLM maar geen duidelijk gaf. Zelfs nu is er geen contact te krijgen met KLM. Ik vind dit een grote schande hoe ze met klanten omgaan. Graag zou ik van jullie vernemen of jullie hier iets aan kunnen doen.
Met vriendelijke groet Margret Obdeijn

    • Freckles
      meer dan een maand geleden

      Ik herken uw probleem. Ze zijn niet te bereiken. Vaak meer dan 45 in de wacht om vervolgens van de lijn afgegooid te worden. Ik heb in oktober 2021 een klacht gemaild over hun slechte bereikbaarheid, ze reageren niet eens. Ik vind het jammer dat dit niet eens de tv haalt

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • Dwarsligger
      meer dan een maand geleden

      Tip: Boek uw reis bij een reisbureau!

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Het recente verleden heeft m.n. veel reisbureau-klanten in de kou gezet.
        Bijvoorbeeld:
        Tickets die terugbetaald zijn aan het reisbureau maar vervolgens niet vergoed zijn aan de klant.
        Reisbureaus die door de DGA’s leeggetrokken zijn, vervolgens in faillissement gestort zijn en de klant kon fluiten naar de centjes.
        Ik begrijp echt wel dat mensen dan denken: ik doe het zelf.
        Maar als de KLM (of een andere maatschappij) dan ook geen service verleent is het verdraaid zuur voor de consument.

        meer dan een maand geleden

        Geef een reactie