RegisterenInloggen
Puckdehond17
Puckdehond17
meer dan een maand geleden

Koelvries combinatie

meer dan een maand geleden

Koelvries combinatie gekocht bij Ikea 2 jaar oud volgens Ikea 5 jaar gerantie,nu blijk er in het rubber van de vriezer schuurtjes te zijn ontstaan Ikea doet hier niets aan en verwijst ons naar de leverancier van de koelvries combinatie.Maar deze doen er niets aan,maar willen het wel verhelpen voor een bedrag van 180.00 euro
Wat zegt de 5 jaar gerantie van Ikea dan nog.

    • SuperBitch
      meer dan een maand geleden

      Ik zou niet weten waar rubbers van kapot moeten gaan, maar als ze kapot zijn, zult u gewoon nieuwe moeten bestellen en die installeren. Deurrubbers zijn aan slijtage onderhevige onderdelen die niet het eeuwige leven hebben. U kunt qua garantie of anderszins niets doen dan de vervanging zelf betalen.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • Folkert
      meer dan een maand geleden

      je hebt niets met de leverancier te maken je hebt ‘m bij Ikea gekocht, zij moeten je een degelijk product verkopen. Dat rubbers na 2 jaar kapot gaat betekent dat er ondeugdelijke rubbers zijn geleverd. Terug naar de winkel, vragen naar de bedrijfsleider (naam noteren).En aangeven dat zij verantwoordelijk zijn voor het leveren van een degelijk product. Een koelkast van 2 jaar waarvan de rubbers het begeven geen degelijk product. Niet akkoord gaan met het voorstel. Als zij denken dat het aan de leverancier ligt, moeten ZIJ het maar met de leverancier regelen. Jij hebt geen zaken met de leverancier gedaan maar met Ikea.
      Dus niet akkoord gaan met het afwijzen van de garantie. Geen medewerking van Ikea? Dan op zoek naar een geschillencommissie, je krijgt zeker gelijk en dan tegelijkertijd maar compensatie voor gemaakte. Willen ze niet kosteloos repareren, dan schriftelijk aangeven dat je de koop wilt ontbinden (koelkast terug naar Ikea en aankoopbedrag terug ontvangen.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie