RegisterenInloggen
Arie Drost
Arie Drost
meer dan een maand geleden

La Souris Scooter

meer dan een maand geleden

Dit bedrijf geeft misleidende informatie via de site. Ze communiceren op een heel gebrekkige manier. Ze nemen jou als klant totaal niet serieus. Inmiddels heb ik een dossier opgebouwd van 20 pagina’s!!!!! Ze werken niet mee aan oplossingen, zijn niet aangesloten bij een brancheorganisatie. Ik heb geprobeerd via een aangetekende brief (naar voorbeeld Autoriteit Consument & Markt) ze te bewegen om een geschillencommissie in te schakelen. Ook daar werken ze niet aan mee! Ik wil mijn aanbetaling terug van €250. Het bedrag is te klein om te gaan procederen. Helaas!!
Ze sturen iedere keer dezelfde mails. Inhoudelijk wordt er niet op mijn mails gereageerd.Ik ben niet de enige met klachten over dit bedrijf. Als je de reviews opzoekt bij Trustpilot en Kiyoh, wordt het je wel duidelijk.
is.
Mijn vraag aan jullie is: kunnen jullie er in je programma eens aandacht aan geven?

    • GeborenAmsterdammer
      meer dan een maand geleden

      Geachte heer, mevrouw,

      Kunt u wat meer infornatie geven over wat er is gebeurd?

      Op verschillende forums zijn al veel klachten over La Souris scooters.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • MandyR
      13 dagen geleden

      Meld je ook even bij KASSA! Via belbus@bnnvara.nl Hoe meer mensen zich melden hoe beter.

      13 dagen geleden

      Geef een reactie