Registeren Inloggen
Mevr G Tamboer
Mevr G Tamboer
meer dan een maand geleden

Meubelzorg

meer dan een maand geleden

Begin dit jaar heb ik een afspraak gemaakt met meubelzorg. Toen ze een paar dagen kwamen heb ik wat relex stoelen uitgeprobeerd, maar ik vond ze niet echt lekker zitten. Ik zei te willen wachten tot de winkels weer open gingen, maar ze bleven maar aandringen. Uiteindelijk heb ik, wat ik nog nooit eerder heb gedaan toegezegd. Ze hadden al een stuk van de prijs afgehaald, ik moest de helft 1.500,00 aanbevelen.
Ze gingen ’s avonds om 7 uur weg. De Andere ochtend vroeg kreeg ik natuurlijk spijt. En heb hen direct gebeld. Ik kon wel annuleren maar was dan wel de aanbetaling kwijt. Ik heb toen gebeld met Max ombudsman en die zei dat ik veertien dagen bedenktijd had omdat het om thuisvekoop ging. Ik heb weer met meubelzorg gebeld en die zeiden dat, dat niet gold voor een op maat gemaakte stoel en dat, dat in de kleine lettertjes stond. Dat was inderdaad waar, maar ik zei dat de stoel nog gemaakt moest worden. Volgens de mevr. Aan de telefoon was de opdracht direct doorgestuurd en was er niets meer aan te doen.
Omdat ik 1.500 euro nogal veel geld vond, heb ik e
Het erbij gelaten. Nu heb ik de stoel en ben er niet tevreden over.: als ik er langer dan 10 min op zit krijg ik pijn in mijn rug, de leuningen zijn te laag en de voetensteun te lang. Dit had ik ook al gezegd bij hun bezoek.
Weer gebeld, maar ze namen me niet erg serieus: ze wilde wel komen kijken, maar gezien de corona kon dat pas over een paar maanden. Weet iemand wat ik nu nog kan doen?

    • Debree
      meer dan een maand geleden

      Een vervelende ervaring voor u. Ook al hebt u die bewust over uzelf afgeroepen. En ik lees het al: Voor de verkoop zijn ze er binnen een paar dagen, erna duurt het maanden voor ze terugkomen. Corona heeft daar niets mee te maken. De vraag is: Heeft u wel een op maat gemaakte stoel? Bent u opgemeten? Zijn lengtes en hoogtes met u doorgenomen? Als dat niet zo is dan klopt dat maatverhaal helemaal niet. Zoiets lees ik ook op internet als ik ‘klacht meubelzorg’ intik. Waarschijnlijk heeft u dus gewoon een stoel uit het assortiment en die moet u kunnen retourneren. Mogelijk kunt u daar nog iets mee. Plus uw klacht breed verspreiden op klacht.nl en klachtenkompas.nl

      meer dan een maand geleden
    • germees
      meer dan een maand geleden

      Toen mijn aangemeten stoel was geleverd, had ik klachten over de stoel. Het kostte overredingskracht, maar mijn klacht is serieus genomen. Dhr. Jente kwam aan huis met een andere stiel, die opnieuw is aangemeten. Zonder kosten wordt de stoel vervangen. Hij komt deze persoonlijk bezorgen, om vast te stellen dat de stoel dan wél goed is.

      meer dan een maand geleden