RegisterenInloggen
JeroenS78
JeroenS78
meer dan een maand geleden

Misleid door ziggo verkoper

meer dan een maand geleden

Hallo allen,

Gisteravond en ruim dertig keer daarvoor al in een paar weken ben ik benaderd door een vrouw die mij uiteindeljk een Ziggo abonnement heeft aangesmeerd. Zij vertelde mij allemaal mooie verhalen en overal had ze oplossing voor, mede omdat er op het adres ook mijn bedrijf staat ingeschreven ik werk als kleine zzper kon zij nog meer korting geven. Nu heb ik twaalf uur later de bevestiging per mail ontvangen en het me partner het ook laten zien maar nu blijkt dat ze een zakelijke aansluiting hebben verkocht aan mij iets wat helemaal niet nodig is voor mij als zzper.
Ik heb ziggo hierover gebeld maar zei zeggen dat het een zakelijke overeenkomst betreft en deze niet geannuleerd kan worden. Ik heb hen gezegd dat ik misleid ben door een verkoper van hun (die je tevens niet terug kan bellen)
Ik heb haar de verkoper ook gezegd dat ik een overzicht wilde hebben zodat ik een en ander kon vergelijken en met me vrouw overleggen. Zij vertelde mij dat ik deze binnen 24 uur kon verwachten. Ik heb deze dus zojuist ontvangen maar nu heeft vergelijken geen zin en kan je niet annuleren.
Ik vindt dit een hele nare manier van verkopen dit voelt aan als misleiding.
Heeft iemand een idee wat te doen nu?

Dank alvast voor de tips/hulp.

Groetjes

Jeroen

    • Moniek1
      meer dan een maand geleden

      Hoi allen, wij zijn deze week tegen hetzelfde probleem aangelopen.
      In onze stad rolt Ziggo GigaNet uit. Niet aangekondigt stond er een Ziggo medewerker voor de deur met de vraag of hij onze Ziggo producten in huis even mocht checken in verband met de uitrol van GigaNet. Lang verhaal kort….uiteindelijk heeft hij ons een zakelijk abonnement verkocht dat we, achteraf, eigenijk helemaal niet nodig hebben / niet willen. Contact met Ziggo opgenomen…daar geven ze aan dat een zakelijk abonnenment niet teruggedraaid kan worden. Mijn vraag is: wat is er geadviseerd om nu te doen? Met vriendelijke groet, Moniek

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • JeroenS78
      meer dan een maand geleden

      Hartelijk dank Dagmar voor de info ik ga hen een e-mail sturen.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie