RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jilles55 2 maanden, 1 week geleden.

Sander van den Oever
Sander van den Oever
meer dan een maand geleden

Mobiel bankieren niet meer mogelijk bij ING

meer dan een maand geleden

Sinds 09-07-2019 heeft ING de mogelijkheid om mobiel te bankieren voor mensen met een “verouderd” toestel stopgezet. Je moet nu minimaal over een Android 5 beschikken om gebruik te maken van mobiel bankieren bij ING. Ik heb echter sinds een jaar of tweeënhalf een toestel Android 4.4. ING stelt nu heel rustig dat ik, om van de dienst gebruik te kunnen maken, maar een nieuw toestel moet kopen van minimaal Android 5 besturingssysteem. Hoe is dit mogelijk, dat ik als jaren en jarenlange klant van ING dit zomaar even te horen krijg? Alsof ik er niet toe doe als jarenlange klant? Ik betaal voor de “service” die ING mij biedt, terwijl dit mij ooit opgedrongen is. Laten wij dit ook niet vergeten. En nu word ik vriendelijk bedankt, maar helaas????? Wat is dit voor machtsvertoon? Terwijl zij hun zaakjes ook niet op orde hadden en hebben? ( witwassen e.d. )? Kom nou even….. ik heb hier maar een woord voor over: Walgelijk! Ik denk erover mijn bankzaken elders onder te brengen, waar je nog wel normaal en menselijk word behandeld.

  • leraresna
    meer dan een maand geleden

    Je kan bij ING de ING scanner aan vragen, om te blijven bankieren. Ik heb er een en het is gratis. Het vervangt de Tan codes.

    meer dan een maand geleden

    Geef een reactie

  • ArtLis
    meer dan een maand geleden

    Ik heb wel een toestel, dat daar geschikt voor is (denk ik), maar ik wil niet mobiel bankieren, maar rustig op mijn laptop. Daar word ik vaak ( niet altijd, ook vreemd) verwezen naar mijn smartphone om de actie af te ronden. Heel soms is er toch weer een mogelijkheid om dit op de laptop te doen en krijg ik, zoals ik gewend ben, een tancode via mijn smart phone. Heel onprettig allemaal.

    meer dan een maand geleden

    Geef een reactie

    • Jilles55
      meer dan een maand geleden

      Een ING scanner is een goed idee net als een solid3 virusscanner met een apartebankiersinstellinginformeer er naar bij uw provider die kan u zeker op weg helpen en een paswoord manager, die onthoud uw paswoorden u kunt met een vertrouwd gevoel bankieren zonder de zenuwen te krijgen!

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

  • Jorias
    meer dan een maand geleden

    Heb ook geen moderne telefoon en schaf hem ook niet aan.
    Tot hiertoe bankierde ik met tancodes en dat ging prima.
    Maar de dreiging dat je niet meer kunt bankieren en rekeningen kunt voldoen komt steeds dichterbij Kreeg ’n dreigend bericht dat mijn rekening zou worden geblokkeerd. Schrik natuurlijk.
    Heb uren zitten zoeken en uiteindelijk gebeld met lange wachttijden om verbinding te krijgen.
    Ik krijg nu “binnenkort” een scanner maar dat zou aangegeven zijn in “mijn ING” doch dat is nooit doorgekomen, foutje van ING zei de medewerkster die ik eindelijk aan de lijn kreeg. Leuk hoor, ze maken het steeds moeilijker voor vooral de ouderen!
    En dan te weten dat wij al 58 jaar daar klant zijn!!!

    meer dan een maand geleden

    Geef een reactie