Registeren Inloggen
kneut
kneut
meer dan een maand geleden

Nieuw telefoon abonnement voor oudere

meer dan een maand geleden

Mijn vader van 83 was opgebeld door zijn Telefoon provider met de melding dat hij met het 5G netwerk zijn toestel straks niet meer kan gebruiken…dus ze hadden gelijk een abonnement van 2 jaar aangepraat met telefoon en het werd natuurlijk duurder……ik heb het inmiddels wel kunnen anuleren…maar moet zo een groot bedrijf wel deze middelen willen gebruiken?

    • kneut
      meer dan een maand geleden

      Ik wil wel vermelden dat ik heel netjes en snel ben geholpen door de medewerkster

      meer dan een maand geleden
    • Janvdb
      meer dan een maand geleden

      Ik vind dat bij klachten best de naam van, in dit geval de provider genoemd mag worden, daarmee raken de mensen bekend met de veroorzakers.
      Misleiding van bedrijven moet de wereld uit, zeker bij ouderen.

      meer dan een maand geleden
    • Dwarsligger
      meer dan een maand geleden

      Spreek met uw vader af dat hij in het vervolg NOOIT MEER zaken doet aan de telefoon.

      meer dan een maand geleden