- This topic has 6 reacties, 6 stemmen, and was last updated 1 week, 5 days geleden by .
NS voordeelurenkaart
De keuzedagen van een voordeeluren abonnement bij NS , ontvangen voor 30 oktober 2020 zijn uit coulance verlengd tot 31 december 2020. Vanwege COVID-19 zijn ouderen ontraden dagtochten te maken . NS weigert de coupons alsnog te verlengen tot en met juli/ december 2021.
Ik vind dit zeer klantonvriendelijk. Wie heeft hier nog meer last van en valt hier nog wat aan te doen?
-
-
Johan1221 dagen geleden
Zeer klantonvriendelijk. Ik snap het ook niet. Het gebruik in de middagspits is ook al afgenomen. Daarnaast kan het dalabonnement tijdelijk geheel niet gebruikt worden. Maar straks in het nieuwe normaal moet toch wat geregeld kunnen worden.
21 dagen geledenGeef een reactie
Log in via mijn MAX. Heeft u nog geen account bij max? Maak die dan eerst aan op deze pagina.
-
HansRoosendaal21 dagen geleden
Helemaal mee eens, heb al bij NS gereclameerd, maar zonder succes. Hierdoor 4 keuzedagen kwijtgeraakt in 2020 (dwz geen verlenging einddatum gekregen) na oproep Kabinet begin december waarin niet-noodzakelijk reizen werd afgeraden. Zéér klant-onvriendelijk !
21 dagen geledenGeef een reactie
Log in via mijn MAX. Heeft u nog geen account bij max? Maak die dan eerst aan op deze pagina.
-
lentewind21 dagen geleden
Ook ik heb nog 6 van de 7 keuzedagen onbenut liggen.
Ik heb mijn abonnement stopgezet. Voor mij geen N.S. meer.21 dagen geledenGeef een reactie
Log in via mijn MAX. Heeft u nog geen account bij max? Maak die dan eerst aan op deze pagina.
-
Banaan5421 dagen geleden
Helaas, ook bij mij is dit gebeurd. Ik ben 4 van de keuzedagen kwijt. Ik had verwacht dat ze inderdaad hetzelfde zouden doen als bij de allereerste lockdown, de dagen later kunnen opnemen maar dat kan niet en eigenlijk is het geldklopperij. Je betaald voor 7 dagen maar hebt maar 3 kunnen gebruiken en dat is dus pure geldklopperij en dan vooral bij de ouderen.
21 dagen geledenGeef een reactie
Log in via mijn MAX. Heeft u nog geen account bij max? Maak die dan eerst aan op deze pagina.
-
J S Koolschijn16 dagen geleden
NS jaagt iedereen weer de auto in. Een waardeloze klantonvriendelijke organisatie. Alle stations zijn met de bekende poortjes afgesloten. Let op: straks verschijnen de z.g. “perronkaartjes” weer: kan je betalen als je iemand tot op het perron naar de trein wil brengen.
16 dagen geledenGeef een reactie
Log in via mijn MAX. Heeft u nog geen account bij max? Maak die dan eerst aan op deze pagina.
-
peltje13 dagen geleden
ik vind het niet juist dat ik mijn keuzedagen van 2020 niet meer op kan maken. De mogelijkheid om de dagen op te maken in december was er ook niet ivm nieuwe lockdown.
Ook irriteert het mij dat NS steeds leuke uitjes ed mailt terwijl er door de overheid verzocht wordt om alleen te rizen als het noodzakelijk is en niet voor plezier.13 dagen geledenGeef een reactie
Log in via mijn MAX. Heeft u nog geen account bij max? Maak die dan eerst aan op deze pagina.
-