Registeren Inloggen
Scooter
Scooter
meer dan een maand geleden

Online bestelling

meer dan een maand geleden

Op 27-01-2022 bestelden wij een robot stofzuiger met dweil functie bij Medion
tot op heden (24-02-2022) nog steeds niet bezorgd (door DPD)
De reden was”de pakbon was niet aanwezig wij moesten contact zoeken mer de verzender. Nou dat deden wij direct. Er zijn inmiddels diverse e mails over en weer gegaan met steeds hetzelfde antwoord “Wij wachten op een reactie van DPD.”
Dat schiet dus niet op. Vervolgens hebben wij 20-02-2022 een Herroepingsformulier (PDF) via email gestuurd naar Medion. Daar kwam onmiddellijk een reactie op:
Hallo,
vielen Dank für Ihre Nachricht.
Wir haben Ihre Anfrage mit Ihrer individuellen Referenznummer ID[|#23210699#72b01a1#|] erhalten und werden diese schnellstmöglich bearbeiten.
Bitte antworten Sie nicht auf diese automatische Nachricht.
Vielen Dank für Ihre Geduld.

Ook hier blijft het bij. Wij willen graag ons geld terug en dat gaat ons dus niet lukken. Kunt u ons verder helpen?

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Meneer/mevrouw de Jong,
      Klagers die naar DPD bellen of anderszins in contact treden worden daar doorverwezen naar de verzender.
      DPD staat in haar recht: niet het bezorgbedrijf, maar de webwinkel is verantwoordelijk.

      Het maakt niet uit waar het pakketje is kwijtgeraakt of wat er anderszins fout is gegaan op de weg van webwinkel naar u.
      U heeft hebt het in ieder geval nooit ontvangen.
      De winkelier is verplicht om de aankoopprijs terug te betalen.
      De webwinkeleigenaar is echter niet verplicht om het bestelde product opnieuw bij je te leveren.

      U heeft deze webwinkelier t.w. Medion, reeds een herroepingsformulier toegestuurd.
      Persoonlijk adviseer ik u o.v.v. uw ordernummer en het referentienummer dat u heeft ontvangen een ij gebrekestelling naar Medion te sturen en een kopie van het herroepingsformulier.
      U kunt dan een redelijke termijn stellen (vaak 14 dagen) voor restitutie van de door u betaalde aankoopsom.
      Dit kunt u gewoon en het Nederlands doen (de verkoopsite is immers ook in deze taal).
      Adresgegevens (bron site Medion):
      Medion B.V.
      Correspondentieadres:
      John F. Kennedylaan 16A
      5981 XC PANNINGEN
      Nederland
      KVK Nummer: 12045475

      Schrale troost voor u maar op Trustpilot wemelt het van de klachten, ook soortgelijke.

      Succes.

      meer dan een maand geleden
      • Scooter
        meer dan een maand geleden

        Superbitch, bedankt voor je reactie. Het lijkt wel of de duivel er mee speelt; gisteravond 17:30 -24-2-’22 kreeg ik een email aangaande mijn herroeping;
        “Middels deze e-mail kunnen wij u meedlen dat wij u wrecht to herroepings formulier in juiste orde hebben ontvangen. Wij gaan uw bestelling dan ook als vermist inboeken om zodoende een creditatie door te voeren.
        Dit proces neemt enkele werkdagen in beslag, wij zullen u ervan op de hoogte stellen als dit is afgehandeld. Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.”

        Misschien hebben ze mijn melding hier gelezen en zijn ze tot inkeer gekomen.
        Maar er komt nu beweging in. We gaan niet te vroeg juichen; we wachten nog eventjes af.
        We melden hier het verdere verloop.
        Scooter

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Scooter,

        Dat is mooi.
        U heeft i.i.g. nipt op tijd bericht ontvangen alvorens u er nog meer tijd in stak.
        Nu nog het geld terug en het is “case closed”.

        meer dan een maand geleden
      • Scooter
        meer dan een maand geleden

        Bitch,
        inderdaad, na complete afronding wordt het “vaarwel Medion” Dat was eens maar nooit meer.

        meer dan een maand geleden
      • Scooter
        meer dan een maand geleden

        Bitch en andere lezers,
        Sinds gisteren, 3-3-’22 is mijn geld EINDELIJK terug gestort..
        Ik heb hiervan een lesje geleerd. IK/WIJ bestellen nooit meer iets bij Medion.
        Ook niet via derden Stel dat je gebruik moet maken van je garantie.
        Brrrrrrrr

        meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Scooter,
        Wat fijn dat uw geld is teruggestort.
        Ik begrijp uw toekomst met Medion volledig.
        Bedenk dat dit soort apparaten (van andere merken) simpelweg ook verkrijgbaar is in een fysieke winkel.
        Bij Medion is voor u de ‘case closed’: geniet er van!!

        meer dan een maand geleden