- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
bert b
bert b
19 dagen geleden
onterechte afschrijving netflix abonnement. via KPN factuur.
19 dagen geleden
op mijn tv en internet abonnement bij KPN. word elke maand een abonnement van netflix afgeschreven terwijl ik geen netflix abonnement heb. ik ben al bezig met KPN vanaf april 2020. terwijl KPN zegt dat ik bij netflix moet reageren. netflix kan geen abonnement vinden op mijn naam dus oef ik ook niet te betalen.
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Bert B,
Als u kunt bewijzen dat u van Netflix niet hoeft te betalen zit er maar één ding op (en ja dat is veel werk en misschien ook kinderachtig);
Maand na maand de (automatische)betaling storneren en vervolgens zelf betalen minus de kosten voor Netflix.Als KPN daarentegen kan bewijzen dat u een abonnement op Netflix heeft em dit aan u overleggen bent u de pineut en moet u betalen.
Succes.
meer dan een maand geleden
-