RegisterenInloggen
Edwin 1969
Edwin 1969
meer dan een maand geleden

Ontevreden over gelegde vinyl door Leenbakker

meer dan een maand geleden

Eind augustus hebben wij bij Leenbakker voor onze gehele bovenverdieping vinyl gekocht welke toen in de actie was met gratis leggen. toen werd de afspraak gemaakt om deze op woensdag 27 oktober te leggen. Echter afgelopen vrijdag kregen wij een telefoontje van Leenbakker dat de stoffeerder ivm herfstvakantie niet werkzaam was en ze de afspraak wilden verplaatsen. Hierop hebben wij gereageerd dat dat voor ons geen optie is, daar wij de gehele bovenverdieping reeds leeg geruimd hadden, mijn man de dag ervoor een operatie achter de rug had, ikzelf 21 weken zwanger ben en wij ook de babykamer geleverd zouden krijgen op de woensdag. Na deze terugkoppeling aan Leenbakker het verzoek gekregen om zelf contact op te nemen met de stoffeerder om een nieuwe afspraak te maken. Deze werd ingepland op dinsdag 26 oktober.
Gisteren is de vinyl dus gelegd echter zijn we hier zeer ontevreden over daar er op de gehele verdieping (overloop en 3 slaapkamers) zeer slordig langs de kanten afgesneden is, bij verwarmingsbuizen erg royaal gesneden is en in de hoeken ook niet netjes gesneden is. Ook zijn er plinten beschadigd en op de overloop is zelf een stuk ingeplakt daar de stoffeerder uitgeschoten was bij het snijden.
Direct met Leenbakker gebeld en ons ongenoegen gemeld. Toen het verzoek gekregen foto’s maken en deze op de mail te zetten, dit ik dezelfde dag ook nog geregeld.

Heden contact gehad met Leenbakker en van hun het verzoek gekregen om aanstaande zaterdag zelf contact op te nemen met de stoffeerder om een afspraak te maken. Toen ik telefonisch contact opnam met Leenbakker en vroeg wat hun oplossing/voorstel in deze was. Kreeg ik te horen dat er door de stoffeerder een kitrand als oplossing aangedragen werd.
Daar de medewerker van Leenbakker geen verdere discussie met ons wilde voeren, heeft hij de verbinding verbroken. Wel gaf hij nog aan dat de stoffeerder dit moest oplossen en hierop hebben wij gereageerd dat wij een overeenkomst met Leenbakker hebben gesloten en niet met de stoffeerder. Toen aangegeven dat ik iemand van het Hoofdkantoor wilde spreken, echter was dit niet mogelijk en moest er eerst een officiële klacht ingediend worden. hierop medewerker verzocht direct hier een officiële klacht van te maken zodat het hoofdkantoor dit kan oppakken. Volgens de medewerker zou dit 4 (!!) weken duren en deze tijd hebben wij niet. Medewerker was zeer klantonvriendelijk !!

Hier zijn wij het absoluut niet mee eens met de geboden oplossing en willen dan ook graag de koop ongedaan maken c.q. ontbinden. Staan wij hierin in ons recht ? Wij horen graag van u.

    • SuperBitch
      meer dan een maand geleden

      U heeft een overeenkomst met LeenBakker.
      Leen Bakker is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Samen met de Consumentenbond hebben de CBW-erkende winkels algemene voorwaarden opgesteld die u extra goed beschermen. Denk aan regels over de aanbetaling, levertijd, vervoer en garantie.
      Maar ook: onpartijdige geschilafhandeling
      Mocht u een klacht hebben en er met de ondernemer/retailer niet uitkomen, dan is er een onafhankelijke geschillenregeling, die gegarandeerd voor een passende oplossing zorgt.
      Op CBW leest u alle voorwaarden, adviezen en veelgestelde vragen die u kunnen helpen.
      Succes.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • Debree
      meer dan een maand geleden

      Ik zou mijn verhaal droppen bij het hoofdkantoor per e-mail en uitleggen dat u er met uw eigen filiaal niet uitkomt. https://www.leenbakker.nl/contact

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie