RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 0 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  RosaP 3 weken, 1 dag geleden.

RosaP
RosaP
23 dagen geleden

Opgelicht door slotenmaker

23 dagen geleden

Beste,

Hierbij mijn klacht tegen:

Intermediair Service D.B.
Millingenhof 125
1106 KJ Amsterdam
IntermediairServiceDB@gmail.com
“Sloten Reparatie Service Antwerpen”
Website: https://www.slotenreparatieservice.be/

Op de ochtend van 10 mei 2019 tussen 10u30 en 11u14 is er een slotenmaker, uitgezonden door boven staand bedrijf, mijn voordeur komen openen. Na 45 minuten was de deur open en zat er een nieuw slot op. Daar is mij €1023,66 voor aangerekend. Ik heb niet snel genoeg beseft dat dit een idioot hoog bedrag was voor deze dienst. Naar mijn gevoel is er misbruik gemaakt van de situatie. Ik had haast en ik had nog nooit een slotenmaker moeten laten komen. Ik vroeg om een factuur zodat ik met overschrijving kon betalen maar dat kon niet, ik moest direct ter plaatsen betalen.

Er is mij een bedrag aangerekend van €359 excl. btw aangerekend voor een dienst die 45 minuten heeft geduurd. Er is €253 exclusief btw aangerekend voor een nieuw beslag en ook nog eens €199 exclusief btw voor een nieuwe cilinder. Al deze bedragen zijn ver boven de marktwaarde.

Na wat opzoekwerk ben ik er zeker van dat het bedrag dat ik heb moeten betalen veel en veel te hoog was.

Daarom heb ik de onderneming in een aangetekende brief gevraagd om een deftige terug betaling. Experts hebben mij gezegd dat dergelijke interventies niet duurder behoren te zijn dan €300 inclusief btw.

In afwachting van uw antwoord,

Rosa