RegisterenInloggen
crista
crista
meer dan een maand geleden

oplichting Albert Heijn

meer dan een maand geleden

Hoe kan ik per email aan Albert Heijn duidelijk maken dat ik geen bezorgbundel heb besteld en er geen gebruik van heb gemaakt. Dit loopt vanaf mei en nu dreigt men met incassoburo.
Contact met de klantenservice heeft geen nut, zij weten nergens van, zegt men.

    • Dagmar27
      meer dan een maand geleden

      Beste Crista,

      Heeft AH u een bewijsstuk overlegt waar uit blijkt dat u een abonnement heeft afgesloten? Met uw handtekening? Met uw adres of door u opgegeven afleveradres? Met betalingswijze?
      Heeft u een AH account? Is het abonnement ooit zichtbaar geweest in uw AH account?

      Neen?

      Dan lijkt het mij alleszins redelijk als u eerst de bewijsstukken van AH m.b.t. deze vordering ontvangt.
      “Wie eist, bewijst” gaat hier zeker op.

      U kunt er een aangetekend schrijven aan wagen of een mail met leesbevestiging.

      Succes, Dagmar.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie