- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door .
PostNL bezorging
Voorheen hadden we al 4 jaar Koos van PostNL en alles kwam perfect op tijd binnen. Nu wisselt de bezorger geregeld en hebben we veel problemen. Ook het afgifte punt klaagt steen en been bij PostNL. Momenteel twee pakketten ter waarde van 250€ die niet bezorgd zijn en PostNL laat op hun website zien van wel. Op mijn bewakings camera was niemand geweest op 17:10 op donderdag en we waren ook thuis. Bellen met PostNL. Men geeft aan dat het systeem de status automatisch heeft aangepast wanneer de chauffeur geen scanner bij zich heeft. We hebben ook een mailtje van een pakket dat deze vertraagt zou zijn maar tot wel 22:00 uur bezorgd kon worden. Ook op het afhaalpunt is het pakketje niet bekend en geeft men aan dat dit heel vaak voorkomt.
Voorheen was DPD de meest onbetrouwbare bezorgdienst, nu is dat na vertrek van Koos dus PostNL. Tja voor 50 cent per aflevering doen ook bezorgers niet al te veel moeite. Ik zou liever al mijn pakketjes maar meteen af willen halen op een bepaald punt. Dit geeft heel veel onrust. En maar hopen dat mijn 250€ aan pakketjes nog bezorgd wordt. In de tussentijd moet ik ook zonder het bestelde doen waaronder een muggenlamp die we heel erg nodig hebben.
De vraag is waarom worden de bezorgdiensten zo onbetrouwbaar? Dit kan schade op gaan leveren voor de webshops op den duur.
Ik zou graag willen dat webshops meer keuze geven voor welke bezorgdienst je voorkeur heeft.
Kunnen jullie daar eens een artikel aan wijden?
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Ik ben jullie niet, maar bij de verzending en ontvangst van vele honderden pakketten in de laatste decennia heb ik letterlijk één beschadigde zending van 300 euro gehad en deze gelijk vergoed gekregen van postnl.
meer dan een maand geleden
-