RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Michel75 7 maanden, 1 week geleden.

Michel75
Michel75
meer dan een maand geleden

Provider Ziggo

meer dan een maand geleden

Beste Max meldpunt

Graag zou ik via Uw website een klacht willen indienen over de interprovinciaal Ziggo

Al enige tijd vind er een digitale hacking plaats. Mogelijk is dit gekomen doordat ik zelf een spam mail heb aangeklikt.

Hierdoor is al meerdere keren mijn emailaccount gehackt en geblokkeerd doordat er spam mee werd verstuurd.

Is mijn Facebook en weblogs verwijderd is mijn website offlibe gezet vanwege het versturen van spam

Raken mijn digitale camera s en smartphone s besmet zodat ze even al mijn computers op afstand gevolgd kunnen worden.

Omdat ik geruime tijd opzoek ben naar een oplossing cq iemand die dit kan verhelpen heb ik vorig jaar contact opgenomen met Ziggo

Een medewerker van Ziggo zag dat ik mijn abonnenent kon verlengen.

Hij wist ook een oplossing voor het probleem hij heeft mijn abonnement met twee jaar verlengd. Voor mijn mobiele abonnement heeft dit geholpen

Omdat mijn vaste internet nog steeds besmet was is mijn mobiele abonnement ook weer besmet geraakt.

Na diverse brieven en e-mails ben ik vorige week dan terug gebeld door een medewerker . Op een hoop brieven zelf naar de directeur werden niet behandeld.

Werd er mijn verteld dat Ziggo geen oplossing wist. Ik zal niet de enige zijn meld dit probleem. Vervolgens kreeg voor U weten wij een oplossing.

Dus nu moet ik abonnement en betalen waar ik niet of nauwelijks gebruik van kan maken.

Met vriendelijke groet

Michel Kodde