- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 11 maanden geleden door .
Retour gestuurd maar toch betalen.
Bij V&D kleding besteld.1 artikel gehouden en betaald aan AfterPay.
De rest geroutineerd en bericht gekregen dat het ontvangen is.
Mij wordt nu bevolen door AfterPay om een achterstallig bedrag van €95.00 te betalen voor artikelen die ik geroutineerd heb.
Heb hierover contact gehad met AfterPay,zij kunnen hier niks mee.
Wat het geval is bij V&D is dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.Je krijgt een deuntje te horen van een minuut of tien. Dan wordt de verbinding naar meerdere keren proberen afgebroken.
Toen heb ik het per mail geprobeerd,echter deze wordt ook niet beantwoord.
Zo kan ik mijn probleem niet kwijt en ben ik binnen kort als ik het bedrag niet betaal sowieso ook nog €40.00 kwijt bij AfterPay.
Van reviews lees ik dat meer klanten van V&D met dit probleem zitten.Wat moet ik nu doen???
-
-
Rajahmeer dan een maand geleden
Vaak moet je eerst betalen en krijg je later pas het geld voor het teruggestuurde artikel terug.
meer dan een maand geleden -
Roarmeer dan een maand geleden
Ik betaal altijd met AfterPay,dus dat is achteraf betalen.Gaat altijd goed.
(deze keer dus niet)Slechte ervaring met terugbetaling bij direct betalen.meer dan een maand geleden
-