RegisterenInloggen
Heyne
Heyne
meer dan een maand geleden

Riool ontstoppen door F.S. Service & Onderhoud

meer dan een maand geleden

Via een betrouwbaar bedrijf (Winter Riool Service in Loppersum) kwam er een monteur langs om ons gemelde rioolprobleem (toilet liep niet door) op te lossen. Wij hadden hen dus opdracht gegeven.
Na een uur werk was het riool schoon gemaakt. Het bedrag dat we betaalden was maar liefst 1.526,78. En voor een garantie op hun werkzaamheden zouden we nog 150 euro extra moeten betalen
Spiraalkosten (20 meter) per meter was 49,90excl. Btw.
Op het bedrijfsfusie stond geen logo. En op de later uitgeprinte factuur stond het voor ons onbekende bedrijf F.S. Service & Onderhoud (Kvk 80253865).
Is deze werkwijze wel in orde of zijn we opgelicht.?
1. (een ander bedrijf sturen
2.en dit ontstellend hoge bedrag voor 1 uur werk
3. en het extra betalen voor garantie

Graag een reactie,

Tom en Rina Heyne
Kievitweg 16
9765 JZ Paterswolde
050-5414604

    • SuperBitch
      meer dan een maand geleden

      Beste meneer/mevrouw Heyne,
      Op klacht.nl wemelt het van de verhalen (=slechte reviews) over F.S. Service & Onderhoud.
      Ook lees ik meermaals “Ik had een ander bedrijf verwacht”.
      Weet u zeker dat u de Winter aan de lijn heeft gehad of heeft gemaild?
      Dit bedrijf komt nl.niet als eerste in het zicht op internet.
      Zie verder mijn reactie bij: https://www.maxmeldpunt.nl/topic/rioolontstoppingsbedrijf-berekent-10-maal-het-normale-bedrag/

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • Heyne
      meer dan een maand geleden

      Dank voor je reactie. Ik heb het nagezocht. Het blijkt dat ik Winter Riool service helemaal niet aan de lijn heb gehad. Zij treffen dus geen blaam. Via Google heb ik het nummer 085 4015091 gebeld. Dat was dus niet Winter.
      Winter vertelde me dat hun werkzaamheden zo’n 150 euro gekost zouden hebben. Ook rekenen ze niet ‘per meter’ riool schoonmaken.
      Dus hebben we 10x zoveel betaald. We zijn dus opgelicht!

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

      • SuperBitch
        meer dan een maand geleden

        Dat is verdraaid triest; u benadeeld en en passant wordt een bedrijf ook nog gedupeerd die he-le-maal niets te maken heeft met deze ellende.

        Schrale troost is dat alle “klagers” hier (maar ook op klachten.nl) op deze manier zijn opgelicht.

        Tip: bel nooit de bovenste aanbieder op een internetpagina, bel nooit via een contactcentrale maar neem even de moeite om (ook in dit soort noodgevallen) het telefoonnummer van het bedrijf op te zoeken en zelf te bellen.

        meer dan een maand geleden

        Geef een reactie