Registeren Inloggen
Vuurvlieg36
Vuurvlieg36
meer dan een maand geleden

Roompot

meer dan een maand geleden

Wij hadden een lang weekend geboekt bij Roompot Aquadelta tijdens het paasweekend. Door de Corona maatregelen zijn wij niet gegaan en wilde omboeken naar 17 juli. Dat kon. De nieuwe prijs was verdubbeld! Dat vonden wij echt veel te gek. Gebeld, gemaild. Maar daar was niets aan te doen, behalve een voucher aan vragen. Daarom maar voor die optie gekozen en aangegeven 17 juli te willen annuleren. Keurig een bevestiging ontvangen. Maar er kwam geen voucher. Gebeld, uren in de wacht. Er was niets aan de hand, ik moest geduld hebben. Maar voucher kwam niet. Toen zag ik een aanbieding die ik wilde boeken. Dat kon niet zonder de voucher en die had ik niet. Daarom direct gebeld. Weer uren in de wacht. Na een hoop zoek werk kwam Roompot tot de conclusie dat er iets mis was gegaan. Dat zou hersteld worden, maar de aanbieding boeken dat kon niet, want het tarief was weg. Jammer voor mij. Maar als ik nog bewijsstukken had dan kon het misschien toch.
Ik heb een optie er in laten zetten voor 3 juli. Toen kreeg ik betalingsherinneringen voor 17 juli. Weer gebeld en gemaild. Uiteindelijk kwam de voucher en weer niets. Weer gebeld. Medewerker zou een verzoek indienen om mij toch het aanbiedingstarief aan te bieden. Ik hoorde nooit meer wat. Weer gebeld, de afdeling systeembeheer was er mee bezig, maar deze afdeling was niet te spreken en ook geen manager. Na een aantal telefoontjes het toch maar opgegeven en 3 juli geboekt. Of ik nog wel even wilde bij betalen, geen excuus helemaal niets. Niemand boeit het iets. Al met al heb ik langer in de wacht gestaan dan dat ik ga verblijven bij Roompot. Ik heb daar over geklaagd en aangegeven dat ze op zn minst wel iets hadden mogen aanbieden want het is echt hun fout. Nu krijg ik een fles wijn en een rekening van 90 euro bij mijn accommodatie. Vakantie is bij voorbaat al niet leuk meer!