- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
seniorenabonnement NS
Hoe zeg je je abonnement op bij NS? Ik heb alles geprobeerd: telefoon, chat, Facebook en kon ze nIet te pakken krijgen. En nu dreigen ze met deurwaarderskosten, als ik niet voor een nieuw abonnement betaal. Wat kan ik doen?
-
-
Cora888meer dan een maand geleden
Wel bedankt, Dagmar, voor het sturen van je reactie. Ik heb ook nog op Facebook gevraagd of ik mijn gegevens naar een e-mailadres van NS kon sturen, maar dat kon ook al niet. Andere jaren kreeg ik netjes een mail met het verzoek of ik mijn abonnement wilde verlengen, maar dat heb ik dit jaar niet gekregen.
meer dan een maand geleden -
Cora888meer dan een maand geleden
Ik ben een dag bezig geweest om alles te lezen op ‘mijn ns’ en ‘mijn ov-chipkaart’. heb eerst gebeld met NS, maar na 12 minuten wachten werd door NS de verbinding verbroken. Daarna verschillende keren de chat geprobeerd, maar kreeg telkens het bericht, dat ze geen bericht terug konden sturen. Vervolgens Facebook helemaal doorgenomen en daarop gevraagd of ze konden helpen. Dat kon alleen als ik AL mijn gegevens in een pb zou zetten. Dat doe ik niet, omdat ik Facebook niet betrouwbaar vind. Toen werd, zonder aankondiging € 93,00 van mijn rekening afgeschreven. Dat heb ik gestorneerd, waarna er enkele dagen later een bevel tot betaling kwam, met de dreiging van een deurwaarder of incassobureau. Wat zijn dit voor manieren?
meer dan een maand geleden
-