Registeren Inloggen
TheoNbos
TheoNbos
meer dan een maand geleden

Service TomTom

meer dan een maand geleden

Ik heb sept. 2020 problemen gekregen met mijn TomTom. Na een eindeloze reeks aan mails heb ik de TomTom ter reparatie aan kunnen bieden (105EUR) en heb ik een vervangend apparaat gekregen die ook niet in orde bleek. Dus opnieuw een vervangend apparaat gehad (voorjaar 2021). Een maand geleden is deze tijdens een update gecrashd. Wederom een groot aantal mails met veel miscommunicatie en een verrassend eind: de TomTom kon niet meer gerepareerd of vervangen worden want het product is out of service. Ondanks verschillende verzoeken om een oplossing blijft het stil bij TomTom. Wat kan ik nog?

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Het Parool heeft over TomTom al een keer een artikel over geschreven.
      https://www.parool.nl/es-b826bf18
      Waarschuwing: men wordt er niet vrolijk van.

      Ik begrijp dat TomTom reeds meerdere malen een vervanging van het initiële product heeft geëffectueerd.
      Ook al heeft u ter vervanging in de garantietijd een nieuw product gekregen , de garantie stopt als de garantietijd van het oorspronkelijke product voorbij is.
      Zie: consumentenbond.nl>juridisch-advies>garantie-reparatie>garantietermijn.
      Als de garantie opnieuw in zou gaan voor elk kwalitatief slecht product met goede garantieafhandeling, zou men in feite levenslang garantie afdwingen.
      Dat geldt dan dus niet voor producten van goede kwaliteit met goede garantie-afhandeling. 

      meer dan een maand geleden