- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door .
Service
Ik heb vorige week een Miele wasmachine gekocht, die toch niet echt goedkoop is.
Nu blijkt na 2x wassen er een storing in te zitten, binnen 20 minuten was de leverancier om te bekijken wat er aan de hand was, dus GOEDE service. Helaas is het blijkbaar een probleem waar winkels niet meer mee om kunnen gaan, omdat alles tegenwoordig uit elektronica bestaat en du moet er een Miele monteur komen. Via de leverancier wordt er een afspraak gemaakt en diezelfde dag krijg ik van Miele een melding door dat ze niet eerder dan donderdag over een week (10 dagen wachten) kunnen komen kijken om te zien wat er aan de hand is. Mijn vraag is of dit normaal is als je de machine pas 8 dagen geleden gekocht hebt en of je mag eisen dat ze maar een nieuwe komen leveren ! (we praten toch over een machine van 1599,= en volgens mij mag je daar toch wel wat voor verwachten.)
-
-
thegem100meer dan een maand geleden
De leverancier is verantwoordelijk voor de reparatie niet miele.
Als u het te lang vind duren moet u toch echt bij de levenrancier zijn want die is verantwoordelijk voor de reparatie.
Dus vraag een nieuwe aan u levenrancier
Miele komt alleen reparerenmeer dan een maand geleden
-