- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 8 maanden geleden door .
Top-hrm
Top-hrm
meer dan een maand geleden
Slechte levering Emma Topper
meer dan een maand geleden
Op 20-12-19 een Emma Topper besteld/betaald op de site van Emma Duitsland. Volgens opgave zou levering tussen de 2 tot 4 dagen plaatsvinden. Inmiddels vrijwel dagelijks contact met Emma medewerkers/afdeling support/logistiek manager. Iedere keer wordt toegezegd dat de Topper wordt verzonden. Zelfs al een track en trace code ontvangen (bleek volgens DPD niet te bestaan) Ook een aangetekende brief naar de directie verzonden. Inmiddels is het 7-2-2020 en nog steeds geen Topper van Emma. Dan blijkt de vrachtwagen kapot. Dan blijkt de Topper zoek te zijn en in een wagon te zitten. Onderhand allemaal sprookjes en /verzinsels. Wat kunt u mij adviseren?
-
-
Top-hrmmeer dan een maand geleden
Graag advies inzake mijn klacht.
meer dan een maand geleden
-