RegisterenInloggen
merci
merci
27 dagen geleden

slechte service samsung

27 dagen geleden

Customer Care | 3101897607
Samsung:
Hierbij mijn verhaal met samsung.
Mijn Samsung frame TV 32 inch had problemen met opstarten, drie van de vier keer kreeg ik alleen geluid maar geen beeld, een technische storing dus.
Ik heb toen Samsung gebeld, de meneer die ik aan de telefoon kreeg zei dat er nog garantie op de tv zat en dat hij een retour ticket zou sturen en dat ze de TV zouden ophalen.
Toen ik de retour ticket kreeg bleek dat ik hem zelf moest opsturen, ik heb toen weer met Samsung gebeld want zo was het niet afgesproken.
De TV moest dan toch worden opgestuurd vanwege het feit dat het maar 32 inch is.
Daarop heb ik de TV met de auto naar de winkel gebracht waar ze met drie man sterk professioneel de TV met een hoop schuim hebben ingepakt in een TV doos en netjes in mijn auto gelegd.
Het PostNL adres waar die volgens Samsung moest worden afgeleverd zat twee deuren verder, op het zelfde industrie terrein.
Na het opsturen hoorde ik niks meer van Samsung en toen ik met Samsung belde kreeg ik te horen dat de TV naar Arnhem was gestuurd en dat zei hem vandaar uit zouden doorsturen naar België.
Als de TV daar aan zou komen zou ik daar bericht van krijgen.
Nederland: Santkamp 21, 6836 BE Arnhem
info@servilux.nl / T. +31 (0)88 1009 600
België: Vissersstraat 12, 3500 Hasselt
info@servilux.be / T. +32(0)78 353 454
MSSTMPL92
In Arnhem was de TV heel aangekomen dat heb ik bevestigd gekregen, tijdens het doorsturen is er schijnbaar iets mis gegaan.
Een tijdje later kreeg ik bericht dat de TV op bovenstaand adres in Hasselt België was gearriveerd, en daarna ontving ik een factuur van 598 euro voor reparatie. Natuurlijk heb ik gelijk weer met Samsung gebeld omdat de storing van technische aard was en de reparatie onder de garantie valt.
Ik kreeg toen te horen dat het beeldscherm stuk was en dat dat waarschijnlijk gebeurd is toen de TV van Arnhem, waar de TV nog heel was, doorgestuurd is naar België.
Het belachelijke komt nu: Samsung zegt dat zij alleen de helft van de reparatie voor hun rekening willen nemen. Het repareren is duurder dan de aanschaf prijs van de TV, aanschaf was 539 euro, en dat ik 300 euro moet betalen om mijn TV gerepareerd terug te krijgen. Nogmaals, er zit garantie op de TV voor de technische storing waarvoor ik de TV heb opgestuurd.
De verantwoordelijkheid van het doorsturen van de TV, waar het schijnbaar is misgegaan, ligt bij Servilux en niet bij mij. Servilux is volgens mij verantwoordelijk voor het transport en de kosten van de reparatie.
Bij Samsung heb ik het verzoek ingediend om zo spoedig mogelijk foto’s te ontvangen van de TV met het serienummer zichtbaar in beeld en de verpakking waarin de TV in Hasselt is aangekomen.

Customer Care | 3101897607
Bij een van mijn telefoongesprekken met Samsung, die ik op speaker voerde op kantoor van mijn juridisch adviseur, had ik Thea Ak (Samsung) aan de telefoon en zij zei dat ik geen onderzoekskosten zou ontvangen en ik een tegoedbon zou krijgen voor een nieuwe TV of iets anders aan te schaffen. Toen zei ik dat de beugels nog hangen en ik de afstandbediening en de kabels nog heb en gewoon weer dezelfde TV terug wil.
Wat mij betreft is dit een juridische kwestie want ik ben niet van plan kosten voor het onderzoek en de reparatie te betalen, omdat de schade waarvoor de kosten in rekening gebracht wordt niet door mij is veroorzaakt.
M.M.Espinosa
van Ostadestraat 222-2 1073TT Amsterdam 0643043649

    • FRATER
      23 dagen geleden

      Misschien is het verstandiger om rechtstreeks contact op te nemen met de ombudsman van MAX.
      Ook programma’s als radar en kassa of desnoods de rijdende rechter kunnen u ook verder helpen.
      Soms wil een stevige brief van een advocaat naar het bedrijf ook nog wel eens tot een snelle oplossing zorgen.

      23 dagen geleden

      Geef een reactie