RegisterenInloggen
ReefenDaan
ReefenDaan
25 dagen geleden

Supersaver Ticket – 1 jaar niets meer vernomen!

25 dagen geleden

Beste ombudsman,

Met handen in mijn haar schrijf ik u namens mijn ouders.

Vorig jaar april zouden wij met het gezin ( ouders, ik en partner ) op vakantie gaan naar Singapore en Bali. Mijn ouders hebben ons dit als cadeau aangeboden i.v.m. ons toen 25 jaar samenzijn! Wat als groots werd aangekondigd werd net zoals voor vele door onze pandemie onhold gezet. Heel jammer maar eerst veiligheid en gezondheid voor iedereen.

Wij hebben toen contact opgenomen met Supersaver en zij hebben de reis toen voor ons geannuleerd en wij kregen het aanbod een voucher of ons geld terug.
Omdat wij net als de hele wereld in onzekerheid leven hebben wij besloten om voor het laatste te gaan. Geld terug……..U voelt hem natuurlijk al aankomen, geen van beide hebben wij ooit ontvangen!

Meerdere meerdere meerdere pogingen om met hun in contact te komen en alweer ruim een jaar later hebben wij helemaal niets meer van hen vernomen. Als ik met hen in contact kwam dan moest ik geduldig wachten en vertrouwen hebben in de afhandeling. Wij zouden binnen 10 dagen een refund ontvangen en ga zo maar door.

Inmiddels als ik inlog dan zijn de gegevens niet meer bekend en ik weet helaas nu niets meer te doen.

Afgelopen maandag zag ik uw programma Max Vakantieman en het onderwerp Edreamer kwam aan bod. Ik keek mijn partner aan en beide voelde aan dat het om een soortgelijk onderwerp gaat.

Het is een pijnlijke situatie geworden voor mijn ouders, ik probeer hen hiervandaan te houden en wij streven naar een goede oplossing en afhandeling edoch zie ik deze stiekem niet en ben ik straks bang dat ik mijn ouders moet teleurstellen.

Dit is nog een laatste poging om te kijken wat ik kan doen en of ik de juiste stappen wel volg en hoop op uw advies.

Beste ombudsman, kunt u mij helpen danwel adviseren?

Een radeloze Revelino Azzaro uit Bleiswijk

Enorm dank voor uw reactie!

    • SuperBitch
      25 dagen geleden

      Ik kan het niet voor u oplossen maar al voor corona bleken er problemen met Supersaver te zijn.
      Zie topic:
      Onderwerp: Terugbetaling geannuleerde reis
      do 20 jun 2019
      Topicstarter: Dolf Mulder

      Ik heb een groot probleem met het terug ontvangen van mijn geannuleerde reis. Geannuleerd geheel volgens de regels van de ticket verkopende organisatie Supersaver.nl. De afhande…

      Ook bekend (=berucht) bij Radar, Trustpilot e.d.

      Succes!!

      25 dagen geleden

      Geef een reactie