- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 10 maanden geleden door .
Tarola
Op 3-1-2021 heb ik iets besteld bij Tarola. Ik kreeg een overzicht waarbij ik kon zien dat het pakket onderweg was, vervolgens had het vertraging opgelopen en zou het vanaf de derde week van februari gekeverd worden. Daarna kreeg ik een overzicht waarbij het pakket nog in het sorteercentrum zat. Dat bleef zo en opeens kende ze de bestelling helemaal niet meer. Om een lang verhaal kort te maken, nu eind januari 2022 heb ik het pakket nog niet ontvangen. Iedere maand vanaf februari 2021 heb ik Torola daarop aangesproken . De laatste email zond ik een jaar na mijn bestelling. De zaak schijnt ook nog andere namen te gebruiken . Gelukkig was mijn uitgegeven bedrag niet hoog, maar las in reviews vele klachten van mensen die voor veel hogere bedragen het schip in zijn gegaan. Een goede les om altijd eerst de ervaringen van anderen te lezen alvorens in zee te gaan met een onbekend bedrijf. Eigenlijk zou ik ze graag willen aanklagen!
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Op Trustpilot staan heel wat klachten die allemaal aangeven dat ze niets ontvangen hebben.
Tarola.nl heeft een website met cadeautjes die vnl. rond de €20,00 kosten incl. verzendkosten.
Bedrijf schijnt voor Tarola.nl namen te hebben gebruikt als Tarendo, Kanjara, Konjiro, etc.
De site van Tarola.nl is onbereikbaar.
U kunt m.i. fluiten naar uw geld (en menigeen met u).
Dit soort lieden zijn bewust uit o anderen centjes afhandig te maken, betaal daarom bij voorkeur met creditcard (dan kunt u vaak uw geld terughalen).meer dan een maand geleden
-