RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jo 43 3 weken, 6 dagen geleden.

Nitram49
Nitram49
meer dan een maand geleden

Tele2 – Afmelden via Tele2-account werkt niet

meer dan een maand geleden

Ondanks afmelden via Tele2-account en daarna gebeld worden door een medewerkster met de vraag waarom je weggaat en die met een (volgens haar) “mooi” aanbod komt duidelijk aangegeven de afmelding te handhaven.
Omdat de incasso’s van maandelijks € 24 niet stopten, gebeld met de klantenservice. Daar kon men van zowel de afmelding als het telefoongesprek niets terugvinden. De medewerkers van de klantenservice erkende wel dat afmelden via Tele2-account meestal niet werkt. Na een langdurig gesprek met in totaal 2 medewerkers werd toegezegd dat het abonnement met terugwerkende kracht op de datum van de “mislukte” afmelding beëindigd zou worden.
De toezegging om, op mijn verzoek, een en ander per e-mail te bevestigen werd niet nagekomen. Wel stuurde Tele2 een e-mail waarin het abonnement een maand na het telefoongesprek zou eindigen.
Maar in plaats van creditnota’s stuurt Tele2 nog steeds haar maandelijkse rekeningen.
Blijkbaar gebruikt Tele2 deze “truc” om een slaatje te slaan uit haar klanten.

  • Jo 43
    27 dagen geleden

    Gewoon naar het kantoor of winkel gaan en net zo lang blijven tot het opgelost is.
    Ik zou de winkel verbouwen zijn ze helemaal gek geworden ?

    27 dagen geleden

    Geef een reactie