RegisterenInloggen
Jolie van Driel
Jolie van Driel
10 dagen geleden

telefonisch contact met ” Benu Direct”

10 dagen geleden

Lange telefonische wachttijd, via chat begrijpen ze de vraag niet. Mijn man en ik zijn allebei klant bij Benu Direct maar kunnen voor de herhaalservice niet hetzelfde emailadres gebruiken. Mijn man heeft zijn emailadres opgezegd vanwege zijn gezondheid. Ik ben verplicht om een apart email adres aan te maken om van de herhaalservice gebruik te kunnen maken, doe ik dat nietregelent dan moet ik hetzelf via de telefoon

    • Trum
      10 dagen geleden

      Om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet 100% wat u bedoeld.
      Maar bij http://www.mail.com kunt u simpel een e-mail adres aanmaken (gratis!!)
      Dan zou u, of uw man, dat kunnen gebruiken voor Benu Direct.

      10 dagen geleden

      Geef een reactie

      • Jolie van Driel
        9 dagen geleden

        het gaat mij niet om de prijs, mijn man is door zijn lichamelijke beperkingen niet meer in staat om een email te gebruiken, door 2 e-mails te moeten gebruiken op 1 adres vind ik dat niet klantvriendelijk

        9 dagen geleden

        Geef een reactie

      • Trum
        9 dagen geleden

        U kunt toch inloggen op dat mailadres en alleen gebruiken voor Benu.
        U spreekt over 1 adres, maar het zijn voor Benu 2 klanten en 2 klanten kunnen niet hetzelfde e-mailadres hebben. Vind ik niet vreemd.
        Is er niet een mogelijkheid om naar een concurrent van Benu te gaan die misschien een ander klantensysteem hanteert?

        9 dagen geleden

        Geef een reactie

    • Debree
      10 dagen geleden

      Het is soms lastig. Mijn Benu geeft een goed overzicht: https://www.benuapotheek.nl/apotheek/vlissingen Je kan ook bellen en ik heb echt gemerkt dat dan met je wordt meegedacht. Sterkte!

      10 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Jolie van Driel
      9 dagen geleden

      20 minuten wachttijd is geen uitzondering en het meedenken is beperkt. Het overzicht heb ik niet nodig het gaat om het contact over de service bij de herhaalbestelling.

      9 dagen geleden

      Geef een reactie

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      9 dagen geleden

      Mevr.van Driel,

      Bij onze huisarts hebben wij ieder een apart account met een apart mailadres nodig i.v.m. ZorgOnline.
      Geen enkel probleem: werkt uitstekend.

      Als ik zo ontevreden zou zijn over de gang van zaken bij mijn huisarts (omdat we beiden een apart account met een apart mailadres moeten gebruiken) als u over de gang van zaken en service van uw apotheek, wist ik het wel: dan zocht ik een andere huisarts.
      Goddank ben ik heel tevreden over mijn huisarts.

      Maar ook bij een apotheek kan de patiënt/relatie (omdat er bijv. een apart account met een apart mailadres per persoon gebruikt moet worden) overstappen naar een andere apotheek ……..
      Kost wel wat moeite en garantie op tevredenheid krijgt u niet.

      U heeft een keuze, U maakt zelf die keuze….

      9 dagen geleden

      Geef een reactie