Registeren Inloggen
Jolie van Driel
Jolie van Driel
meer dan een maand geleden

telefonisch contact met ” Benu Direct”

meer dan een maand geleden

Lange telefonische wachttijd, via chat begrijpen ze de vraag niet. Mijn man en ik zijn allebei klant bij Benu Direct maar kunnen voor de herhaalservice niet hetzelfde emailadres gebruiken. Mijn man heeft zijn emailadres opgezegd vanwege zijn gezondheid. Ik ben verplicht om een apart email adres aan te maken om van de herhaalservice gebruik te kunnen maken, doe ik dat nietregelent dan moet ik hetzelf via de telefoon

    • Trum
      meer dan een maand geleden

      Om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet 100% wat u bedoeld.
      Maar bij http://www.mail.com kunt u simpel een e-mail adres aanmaken (gratis!!)
      Dan zou u, of uw man, dat kunnen gebruiken voor Benu Direct.

      meer dan een maand geleden
      • Jolie van Driel
        meer dan een maand geleden

        het gaat mij niet om de prijs, mijn man is door zijn lichamelijke beperkingen niet meer in staat om een email te gebruiken, door 2 e-mails te moeten gebruiken op 1 adres vind ik dat niet klantvriendelijk

        meer dan een maand geleden
      • Trum
        meer dan een maand geleden

        U kunt toch inloggen op dat mailadres en alleen gebruiken voor Benu.
        U spreekt over 1 adres, maar het zijn voor Benu 2 klanten en 2 klanten kunnen niet hetzelfde e-mailadres hebben. Vind ik niet vreemd.
        Is er niet een mogelijkheid om naar een concurrent van Benu te gaan die misschien een ander klantensysteem hanteert?

        meer dan een maand geleden
    • Debree
      meer dan een maand geleden

      Het is soms lastig. Mijn Benu geeft een goed overzicht: https://www.benuapotheek.nl/apotheek/vlissingen Je kan ook bellen en ik heb echt gemerkt dat dan met je wordt meegedacht. Sterkte!

      meer dan een maand geleden
    • Jolie van Driel
      meer dan een maand geleden

      20 minuten wachttijd is geen uitzondering en het meedenken is beperkt. Het overzicht heb ik niet nodig het gaat om het contact over de service bij de herhaalbestelling.

      meer dan een maand geleden
    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Mevr.van Driel,

      Bij onze huisarts hebben wij ieder een apart account met een apart mailadres nodig i.v.m. ZorgOnline.
      Geen enkel probleem: werkt uitstekend.

      Als ik zo ontevreden zou zijn over de gang van zaken bij mijn huisarts (omdat we beiden een apart account met een apart mailadres moeten gebruiken) als u over de gang van zaken en service van uw apotheek, wist ik het wel: dan zocht ik een andere huisarts.
      Goddank ben ik heel tevreden over mijn huisarts.

      Maar ook bij een apotheek kan de patiënt/relatie (omdat er bijv. een apart account met een apart mailadres per persoon gebruikt moet worden) overstappen naar een andere apotheek ……..
      Kost wel wat moeite en garantie op tevredenheid krijgt u niet.

      U heeft een keuze, U maakt zelf die keuze….

      meer dan een maand geleden